صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.3

imdb

ژانر: مستند ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Huw Cordey
بازیگران: Stephen Fry ،
مدت زمان: 51 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند رقص با پرندگان با دوبله فارسی مستند Dancing with the Birds 2019 با لینک مستقیم

دانلود مستند رقص با پرندگان با دوبله فارسی مستند Dancing with the Birds 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. چنانچه از وجود پرندگان لذت میبرید با این مستند تماشایی همراه باشید. این مستند جزئی ترین حرکات پرندگان خوش صدا را به نمایش میگذارد و هر بیننده ای را متحیر میکند….

دانلود مستند رقص با پرندگان با دوبله فارسی با لینک مستقیم

چنانچه از وجود پرندگان لذت میبرید با این مستند تماشایی همراه باشید. این مستند جزئی ترین حرکات پرندگان خوش صدا را به نمایش میگذارد و هر بیننده ای را متحیر میکند. تصاویر تهیه شده از این مستند کیفیت بالایی دارند و رنگ ها در جنگل های سرسبز بسیار عالی به نظر میرسد. نتفلیکس در بخش مستند خود یک شاهکار خلق کرده است و علاقه مندان به طبیعت را به سمت خود جذب میکند. از میان شاخ و برگ های جنگل های سرسبز عبور میکنیم و پرندگانی میبینیم که گویا مال این دنیا نیستند. مهربانی پرندگان نسبت به دیگر گونه های حیات وحش کاملا مشهود است و میتوان آنها را جاندارانی بهشتی دانست که در آسمان خدا پرواز میکنند و دستیانی انسان ها به آنها از همه حیوانات کمتر است. آن ها به شیوه های مختلف برای گونه های ماده دلبری میکنند و زیبایی برخی از آنها زبان زد شده است.

دانلود مستند Dancing with the Birds 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مستند سینمایی رقص با پرندگان Dancing with the Birds 2019 به کارگردانی Huw Cordey ؛ محصول سال 2019 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر مستند در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Stephen Fry توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند آبی ژرف با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها