صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

ژانر: مستند ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: کانادا ،
کارگردان: Jon Hyatt
بازیگران: Alicia Dupuis ، Jon Hyatt ، Syd Bolton ،
مدت زمان: 71 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند خاموشی نمایشگرها Screened Out 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود مستند خاموشی نمایشگرها Screened Out 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان فیلمساز معروف جان هیات است که برای مشخص کردن مضرات تلفن همراه نزد کودکان می رود.

دانلود مستند خاموشی نمایشگرها با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

در مستند Screened Out 2020 فیلمساز معروف جان هیات، به سراغ کودکان، والدین و متخصصان رسانه رفته است و در مورد آثار مخرب و وحشتناک استفاده طولانی مدت از تلفن های هوشمند و نگاه کردن مداوم به نمایشگرهای آن ها در دنیای امروزی صحبت می کند.

دانلود مستند Screened Out 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

مستند سینمایی خاموشی نمایشگرها Screened Out 2020 به کارگردانی Jon Hyatt ؛ محصول سال 2020 کشور کانادا، می باشد، که با داشتن ژانر مستند در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Alicia Dupuis, Jon Hyatt, Syd Bolton توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن دیزی کوئوکا: ترسناک ترین حیوان جهان با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها