صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.9

imdb

ژانر: درام ، کمدی ، مستند ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Phil Churchward
بازیگران: James May ، Jeremy Clarkson ، Richard Hammond ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند تور بزرگ: ویژه کریسمس مستند Grand Tour: Christmas Special 2020 با لینک مستقیم

دانلود مستند تور بزرگ: ویژه کریسمس مستند Grand Tour: Christmas Special 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در این مستند جذاب و تماشایی که ویژه کریسمس ساخته شده، همراه با جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، به نقاط مختلف جهان سفر خواهیم کرد….

دانلود مستند تور بزرگ: ویژه کریسمس با لینک مستقیم

در این مستند جذاب و تماشایی که ویژه کریسمس ساخته شده، همراه با جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، به نقاط مختلف جهان سفر خواهیم کرد و با عملکرد و کارایی جدیدترین خودروهای روز دنیا آشنا خواهیم شد…

دانلود مستند Grand Tour: Christmas Special 2020 با لینک مستقیم

مستند سینمایی تور بزرگ: ویژه کریسمس Grand Tour: Christmas Special 2020 به کارگردانی Phil Churchward ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و مستند و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jeremy Clarkson, Richard Hammond, James May توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم دلقک های بی عرضه با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها