صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.8

imdb

ژانر: مستند ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2009
ساخت کشور: آمریکا ، اسپانیا ، فرانسه ،
کارگردان: Jacques Cluzaud Jacques Perrin
مدت زمان: 85 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند اقیانوس ها با دوبله فارسی مستند Oceans 2009 با لینک مستقیم

دانلود مستند اقیانوس ها با دوبله فارسی مستند Oceans 2009 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  مستند “اقیانوس‌ها” محصول بسیاز زیبا و جذابی از Disneynature است که به دنیای شگفت انگیر و زیبای زیر آب اختصاص یافته و با روایت Pierce Brosnan ارائه شده است….

دانلود مستند اقیانوس ها با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مستند “اقیانوس‌ها” محصول بسیاز زیبا و جذابی از Disneynature است که به دنیای شگفت انگیر و زیبای زیر آب اختصاص یافته و با روایت Pierce Brosnan ارائه شده است. با این فیلم همراه شوید تا موجوداتی را ببینید که تا کنون از وجود آنها بی خبر بوده اید موجوداتی حیرت انگیز و شگفت آور…

دانلود مستند Oceans 2009 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مستند سینمایی اقیانوس ها Oceans 2009 به کارگردانی Jacques Perrin, Jacques Cluzaud ؛ محصول سال 2009 کشور امریکا،اسپانیا و فرانسه می باشد، که با داشتن ژانر مستند در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Pierce Brosnan, Pedro Armendáriz Jr., Jacques Perrin توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند دیگو مارادونا با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها