صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.9

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Gina Prince-Bythewood
بازیگران: charlize therone ، Matthias Schoenaerts ،
مدت زمان: 125 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم the old guard با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی – محافظان کهن 2020

دانلود فیلم the old guard با لینک مستقیم که داستان گروهی مخفی از مزدوران که فنا ناپذیر می باشند را نمایش می دهد که با ورود یک عضو جدید مخفی بودن این گروه از بین می رود. این گروه به منظور محافظت از اسرار خود باید بجنگند و …

فیلم نگهبانانی از دیرباز یک فیلم بسیار جذاب در ژانر ابر قهرمانی و فانتزی و اکشن می باشد که توسط Gina Prince-Bythewood کارگردانی شده است. فیلم نامه این فیلم که محصول کشور امریکا می باشد بر اساس یک کتاب کمیک با همین نام نوشته شده است.

بازیگران و کارگردان دانلود فیلم old guard با لینک مستقیم

همانطور که بیشتر گفته شد کارگردان این فیلم Gina Prince-Bythewood می باشد که از دیگر فیلم های این کارگردان می توان به Love & Basketball (عشق و بسکتبال) اشاره نمود که بسیاری این فیلم و اثر را علت محبوبیت جینا می دانند. بازیگران بسیار محبوبی نیز در فیلم نگهبانانی از دیرباز نقش آفرینی کرده اند که در آن بین می توان به Charlize Theron که بیشتر در دانلود انیمیشن the addams family 2019 به عنوان صدا پیشه فعالیت داشته اشاره نمود. همچنین Matthias Schoenaerts در فیلم old guard 2020 نقش آفرینی کرده است که به احتمال زیاد با این بازیگر محبوب آشنایی دارید.

این فیلم داستان بسیار زیبایی داشته و که علاوه بر هیجان شما را در داستان خود غرق می نماید. موزیک متن فیلم بسیار مناسب و زیبا می باشد که به جهت بخشیدن به روند فیلم بسیار کمک می نماید.

از دیگر فیلم هایی که در ژانر فانتزی بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته اند می توان به دانلود فیلم the invisible man 2020 با زیر نویس فارسی و یا دانلود فیلم آواتار دوبله فارسی اشاره نمود.

با توجه به امتیاز ۶.۸ این فیلم در imdb پیشنهاد می شود دانلود فیلم the old guard با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی را همین حالا از سایت ایزی ببین آغاز نمایید و یا به تماشای آنلاین آن بپردازید.

 

ژانرها