صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.1

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Leigh Whannell
بازیگران: Elisabeth Moss ، Oliver Jackson-cohen ،
مدت زمان: 124 دقیقه
رده سنی: 12 به بالا
دانلود فیلم the invisible man 2020 با زیر نویس فارسی هماهنگ و دوبله و تماشای انلاین مرد نامرئی

دانلود فیلم the invisible man 2020 با زیر نویس فارسی هماهنگ به همراه دوبله و تماشای انلاین مرد نامرئی از سایت معتبر ایزی ببین در اختیار شما علاقه مندان قرار داده شده است . این فیلم که در سال 2020 در کشور های آمریکا و استرالیا و در ژانر معمایی و ترسناک و تخیلی با هزینه ای حدود 7 میلیون دلار تهیه و تولید شد ، تا کنون توانسته چیزی حدود 130 میلیون دلار در سینما های جهان به فروش برساند . تماشای انلاین فیلم the invisible man در واقع اقتباسی از کتاب مرد نامریی است که در سال 1897 و توسط اچ جی ولز نوشته شده است و در آن زمان توانست بسیار ماندگار شود .

خلاصه دانلود فیلم the invisible man 2020 مرد نامرئی با زیر نویس فارسی هماهنگ

در خلاصه داستان دانلود فیلم مرد نامرئی آمده است که داستان از زمانی شروع میشود که شریک زندگی سیسیلیا ، دست به خودکشی میزند و اموالش را برای او باقی میگذارد . پس از مدتی سیسیلیا احساس میکند که تنها نیست و انگار شخصی دایم او را تعقیب میکند و زیر نظر دارد . در ادامه ی تماشای انلاین فیلم the invisible man خواهیم دید که که وی دز میابد که شریک سابقش توانایی این ذت دارد که بخ سرعت خودش را از دیدگان مردم نامرئی کند .

تماشای انلاین فیلم مرد نامرئی the invisible man دوبله

اگر به دنبال مشاهده ی یک فیلم معمایی و ترسناک جدید از سینمای هالیوود هستید که نمره بالایی نیز گرفته باشد و بتوانید با خیال راحت با دیدن آن در کنار دوستان و آشنایان ، بتوانید لحظات خ.ب و خوش و البته پر از دلهره را برای خود رقم بزنید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما دانلود و تماشای آنلاین فیلم the invisible man میباشد . از دیگر پیشنهادات ما به شما میتوان به فیلم کاپون و در فیلم های ایرانی نیز به فیلم جن زیبا اشاره کرد . البته شما میتوانید با کلیک بر روی ژانر مورد نظر خود یا جستجو در سایت ، از قدرت انتخاب بیشتری برخوردار باشید .

ژانرها