صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

ژانر: جنایی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Antonio Campos
بازیگران: Donald Ray Pollock ، Robert Pattinson ، Tom Holland ،
مدت زمان: 138 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم The Devil All The Time با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم The Devil All The Time با لینک مستقیم داستان زندگی شخصی است که در حال زندگی در یک منطقه ای پر از شخصیت های شیطانی میباشد . او تمام زندگی اش را صرف مراقبت از خانواده اش کرده است و همیشه از آنها در برابر این شخصیت های پلید محافظت کرده است .

بازیگران و کارگردان دانلود فیلم The Devil All The Time 2020 با لینک مستقیم

این فیلم جذاب و بسیار زیبا که از روی یک رمان با همین اسم ساخته و کارکردانی شده اسن ، با بازی بازیگران فوق العاده ای چون رابرت پتینسون و تام هالند ، بسیاری گیرت و خوش ساخت میباشد .

همچنین کارگردان دانلود فیلم شیطان همیشگی با زیرنویس فارسی نیز آنتونیو کامپس میباشد که از کارگردان های سرشناس سینمای هالییود است .

درباره دانلود فیلم شیطان همیشگی با زیرنویس فارسی چسبیده

این فیلم که در سال 2020 در ژانر درام و جنایی تهیه و ساخته شده است ، از فیلم های پرطرفدار امسال به شمار میرود . از حمله نکات مثبت دانلود فیلم The Devil All The Time دوبله فارسی ، میتوان به بازی زیبای رابرت پتینسن و فیلمنامه جذاب و منحصر به فرد آن اشاره نمود .

همچنین بسیاری از منتقدین سینما نیز درباره این قیلم نقد های مثبت و خوبی کرده اند و جای امید را برای دریافت جوایز این فیلم در دل طرفداران ، باز کرده اند .

پیشنهاد های مشابه فیلم The Devil All the Time 2020

اگر اهل فیلم های جنایی و درام هستین و یا از طرفداران پر و پا قرص بازی رابرت پتینسن میباشید ، قطعا یکی از گزینه های خوب پیش روی شما ، دانلود فیلم شیطان همیشگی با لینک مستقیم میباشد .

همچنین از پیشنهادات مشابه تیم ایزی ببین به شما ، میتوان به دانلود فیلم تروی و همچنین دانلود فیلم یک شب در بانکوک نیز اشاره نمود .

امیدواریم که با دیدن این فیلم ، لحظات خوب و خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید .

ژانرها