صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.1

imdb

ژانر: بیوگرافی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Michael Almereyda
بازیگران: Eli A. Smith ، Ethan Hawke ، Eve Hewson ،
مدت زمان: 101 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم Tesla 2020 با لینک مستقیم فیلم تسلا با زیرنویس

دانلود فیلم Tesla 2020 با لینک مستقیم فیلم تسلا با زیرنویس ، داستان زندگی نیکولاس تسلا ، از بزرگترین دانشمندان تاریخ که در کشف الکتریسیته ، مهمترین نقش را داشته است میپردازد . تسلا که یکی از باهوش ترین انسان های تاریخ به حساب می آید ، به ندرت از او نامی برده میشود . در این بیوگرافی به زندگی شخصی تسلا و روابط او با توماس ادیسون ، و همچنین دختر جی پی مورگان ، که ان نام داشت ، میپردازد . در ادامه دانلود فیلم تسلا با لینک مستقیم بیوگرافی جذاب ، بسیاری از حقایق شنیده نشده نیز به تصویر کشیده مشود که تماشای آن خالی از لطف نمیباشد .

درباره دانلود فیلم Tesla 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم تسلا با زیرنویس فارسی که در سال 2020 توسط مایکل آلمریدا ، کارگردان خوب سینمای هالیوود ، در ژانر بیوگرافی و درام ، تهیه و ساخته شده است ، توانسته بسیاری از کنچکاوان در تاریخ و مشتاقان علم را به دانلود فیلم Tesla 2020 با زیرنویس فارسی جذب نماید . همچنین نظر بسیاری از منتقدین نیز درباره دانلود فیلم Tesla 2020 دوبله فارسی مثبت بوده است و باعث روشن شدن بسیاری از وقایع پنهان آن را میدانند . از جمله نکات مثبت دانلود فیلم تسلا دوبله فارسی میتوان به فیلمنامه جذاب و بازی بسیار خوب ایتن هاوک اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود فیلم تسلا با زیرنویس فارسی

اگر از دوستداران فیلم های بیوگرافی و زندگی نامه بزرگان تاریخ میباشید ، و یا درباره یکی از بزرگترین دانشمندان تاریخ به نام تسلا ، اطلاعات زیادی ندارین ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم Tesla 2020 با زیرنویس فارسی میباشد . همچنین از پیشنهادات مشابه دانلود فیلم Tesla 2020 دوبله فارسی میتوان به فیلم داستان ازدواج و همچنین فیلم شنای پروانه نیز اشاره نمود . تیم ایزی ببین امیدوار است که از تماشای دانلود فیلم تسلا با لینک مستقیم لذت ببرید . همچنین شما ماتوانید با مشاهده پیش نمایش فیلم و یا خلاصه فیلم در صفحه اینستاگرام ایزی ببین ، از انتخاب خود ، اطمینان حاصل فرمایید .

ژانرها