صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

ژانر: جنگی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Jessica Swale
بازیگران: Gemma Arterton ، Gugu Mbatha-Raw ، Penelope Wilton ،
مدت زمان: 99 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم Summerland 2020 با لینک مستقیم فیلم سامرلند با زیرنویس

دانلود فیلم Summerland 2020 با لینک مستقیم فیلم سامرلند با زیرنویس داستان زندگی الیس که یک دختر جوان نویسنده در طول جنگ جهانی دوم است ، را روایت میکند . زندگی و اتفاقات زندگی الیس به نحوی رقم میخورد که یک پسر بچه که به ناچار از لندن مهاجرت کرده است را باید پیش خودش نگه دارد و از او مراقبت کند تا پدرش از جنگ باز گردد . آلیس در ابتدا ارتباط خوبی با وی نمیتواند برقرار کند اما رفته رفته نسبت به او حس مادری پیدا میکند تا اینکه یک سری اتفاقات و جالش هایی بر سر راه آنها پدیدار میشود که در ادامه دانلود فیلم سامرلند با لینک مستقیم خواهیم دید .

درباره دانلود فیلم Summerland 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم سامرلند با زیرنویس که در سال 2020 توسط جسیکا سویل ، در ژانر جنگی و درام با بودجه 1 میلیون یورو تهیه و ساخته شده است ، فیلمی است که از نظر منتقدین بسیار گیرا و احساس برانگیز شناخته شده است و مخاطب های بسیار زیادی را تا کنون توانسته به خودش جذب کند و نمره قابل قبول و خوبی را نیز از سایت مرجع IMDB کسب کرده است . از ویژگی های اصلی نمایش انلاین فیلم سامرلند با لینک مستقیم میتوان به بازی پر از احساسات بازیگران آن و فیلمنامه بسیار گیرا دانلود فیلم دانلود فیلم سرزمین تابستان با زیرنویس فارسی اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود فیلم سامرلند با لینک مستقیم

اگر اهل فیلم های جنگی یا درام میباشید و یا از طرفداران فیلم های مربوط به جنگ جهانی هستید و میخواهید با مشاهده یک فیلم خوب در این سبک ، لحظات خوب و پر احساسی را برای خود و خانوادیتان رقم بزنید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم Summerland 2020 با زیرنویس میباشد . از دیگر پیشنهادات ما مشابه با دانلود فیلم سرزمین تابستان با لینک مستقیم میتوان به  فیلم غرفه بوسه 2  و فیلم صورت پنهان  نیز اشاره نمود .

پیش نمایش فیلم Summerland 2020

همچنین شما میتوانید با مشاهده پیش نمایش فیلم سامرلند یا همان پیش نمایش فیلم سرزمین تابستان ، از انتخاب خود اطمینان ایجاد نمایید . در پیش نمایش فیلم Summerland 2020 خلاصه ای کوتاه از داستان فیلم بدون خطر اسپویل شدن داستان آن وجود دارد .

ژانرها