صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

ژانر: اکشن ، درام ، ماجراجویی ،
سال انتشار: 2007
کارگردان: Francis Lawrence
بازیگران: Alice Braga ، Charlie Tahan ، Will Smith ،
مدت زمان: 101 دقیقه
رده سنی: 10 به بالا
دانلود فیلم I Am Legend دوبله فارسی فیلم سینمایی من افسانه ام لینک مستقیم زبان اصلی

دانلود فیلم I Am Legend دوبله فارسی فیلم سینمایی من افسانه ام لینک مستقیم زبان اصلی. من افسانه ام داستان مردی است که با خودش فکر می کند تنها بازمانده از میان انسان ها است که توانسته است جان سالم از یک بیماری ویروسی که تمام دنیا را فرا گرفته است ببرد. ویل که به همراه سگش که تنها همدم او است زندگی می کند سعی دارد تا در عین حال که روحیه خودش را حفظ می کند، سعی کند تا دارویی برای درمان این ویروس و نجات سایر انسان های الوده شده نیز پیدا کند در این میان کم کم متوجه می شود که خودش تنها بازمانده این بیماری نیست و همین موضوع او را به اینده امیدوار می کند اما دقیقا زمانی که به پیدا کردن این درمان بسیار نزدیک شده است  اتفاقی می افتد و همه چیز را تغییر می دهد.

دانلود فیلم من افسانه ام دوبله فارسی و لینک مستقیم

فیلم سینمایی I Am Legend ساخته شده در سال ۲۰۰۷ و برای کشور امریکا می باشد. این فیلم این گونه پیش میرود که ویروسی همه گیر در سراسر دنیا شروع شده و تمام دنیا در حال فروپاشی است و همه به زامبی تبدیل شده اند به گونه ای که انسانی درگر باقی نمانده است. پس اگر به فیلم هایی در ژانر فیلم های زامبی علاقه مند هستید می توانید از دانلود فیلم I Am Legend با همان من افسانه ام لذت ببرید همچنین از سمت سایت ایزی ببین، دانلود فیلم جنگ جهانی زد نیز می تواند برای شما همراهان همیشگی این سایت جذاب باشد. کارگردانی فیلم من افسانه ام بر عهده Francis Lawrence بوده است که یکی از کارگردانان محبوب و بنام دهه اخیر در سینما امریکا می باشد و اثار خوبی نیز خلق کرده است.

دانلود فیلم I Am Legend با لینک مستقیم و زبان اصلی

شما می توانید از انتهای این صفحه از دانلود فیلم من افسانه ام با زیرنویس فارسی و همچنین به صورت دوبله فارسی و لینک مستقیم لذت ببرید در عین حال می توانید با تماشا انلاین I Am Legend با کیفیت های عالی و معمولی نیز لذت ببرید. از نکات جالب این فیلم خارجی این است که ویل اسمیت بعد از بازی در این فیلم قصد داشت تا سگی که در این فیلم در کنار او بوده است را خریداری کند و برای این سگ پیشنهاد قیمت بالایی نیز داده بود اما صاحب سگ راضی به این کار نشد. امتیاز این فیلم در مجله IMDb از ۱۰ امتیاز ۷.۲ بوده است و بازیگران فوق العاده نیز مانند Will Smith, Alice Braga, Charlie Tahan در فیلم سینمایی I Am Legend ایفای نقش کرده اند. از فیلم های برتر دانلود فیلم تلقین نیز به شما کاربران عزیز توصیه می شود.

ژانرها