صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.7

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Edward A. Palmer
بازیگران: Ingvild Deila ، Jonathan Cobb ، Tom Lincoln ،
مدت زمان: 77 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم Hippopotamus 2020 با زیرنویس فیلم اسب ابی با لینک مستقیم

دانلود فیلم Hippopotamus 2020 با زیرنویس فیلم اسب ابی با لینک مستقیم داستان زندگی رابی که یک دختر جوان معلول است که پاهایش از کار افتاده اند و وقتی به هوش می آید خودش را در زیر زمین یک خانه می یابد . او توسط یک مرد ربوده شده سات و از او مراقبت میکند و غذا و وسایل مورد نیاز رابی را در زیرزمین خانه اش در اختیارش قرار داده است . دلیل ربودن او ، عشق شدید و دیوانه کننده این آدمربا به رابی میباشد و تا زمانی که رابی عاشق او نشود ، او را آزاد نخواهد کرد . در ادامه دانلود فیلم اسب ابی با لینک مستقیم خواهیم دید …

درباره دانلود فیلم Hippopotamus 2020 با زیرنویس

این فیلم که در سال 2020 توسط ادوارد پالمر ، از کارگردان های انگلیسی ، در کشور انگلستان و در ژانر درام تهیه و کارگردانی شده است ، توانسته مخاطبین بسیار زیادی را در سراسر دنیا مجذوب خودش کند و همچنین منتقدین بسیاری درباره دانلود فیلم Hippopotamus 2020 با لینک مستقیم نظر مثبت خودشان را اعلام کرده اند . از جمله نکات مثبت دانلود فیلم اسب ابی با زیرنویس فارسی میتوان به بازی احساسی و زیبای بازیگران آن و فیلمنامه پر از استرس و هیجان آن اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود فیلم اسب ابی با لینک مستقیم

اگر اهل فیلم های درام و احساسی هستید و از فیلم های سینمای انگلیس لذت میبرید و میخواهید با دانلود یک فیلم احساسی و زیبا در این ژانر ها ، لحظات خوب و خوشی را در کنار دوستان و یا خانوادیتان سپری کنید ، یکی از پیشنهاد های تیم ایزی ببین به شما قطعا دانلود فیلم اسب آبی با زیرنویس فارسی میباشد . از دیگر پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما میتوان به دانلود فیلم کما و دانلود فیلم های ماتریکس 1 ، 2 ، 3  نیز اشاره نمود . همچنین شما میتوانید با دیدن خلاصه فیلم در سایت و یا صفحه رسمی اینستاگرام ، از انتخاب خود اطمینان ایجاد نمایید .

 

ژانرها