صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

ژانر: ترسناک ، جنگی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Eric Bress
بازیگران: Brenton Thwaites ، Kyle Gallner ، Theo Rossi ،
مدت زمان: 94 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم Ghosts of War 2020 فیلم اشباح جنگ با نمایش انلاین و زیرنویس

دانلود فیلم Ghosts of War 2020 فیلم اشباح جنگ با نمایش انلاین و زیرنویس داستان از جایی شروع میشود که در سخت ترین روزها در جنگ جهانی دوم ، پنج سرباز آمریکایی وظیفه دارند تا از یک قلعه فرانسوی که قبلاً توسط نازی ها اشغال شده بود ، محافظت کنند .

اما در این میان این پنج نفر شروع به تجربه رویدادهای غیرقابل باوری می کند و کمک کم تفاوتی بین واقعیت و تخیل نمی توانن قایل شوند و رو به دیوانگی می روند . این قلعه که توسط اشباحی خبیث تسخیر شده است ، دارای رمز و اسرار بسیار زیادی هست که در ادامه فیلم خواهیم دید .

درباره دانلود فیلم Ghosts of War 2020 با زیرنویس

دانلود فیلم اشباح جنگ که یک فیلم جنگی ترسناک است که توسط اریک برس در سال 2020 تهیه و کارگردانی شده است ، توانسته است تا کنون مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کند که اکثر آنها مدت زیادی را در انتظار یک فیلم جنگی جذاب و دلنشین نشسته بودند .

بسیاری از منتقدین نیز به دانلود فیلم ارواح جنگ چراغ سبز داده اند و نمره ی قابل قبولی را تا کنون از سایت آی ام دی بی دریافت کرده است و بسیاری از انتظارات کاربران و مشتاقان دانلود فیلم ghosts of war را براورده نموده است .

پیشنهاد دانلود فیلم اشباح جنگ 2020 با نمایش انلاین

اگر مدت ها بود که در انتظار یک فیلم جنگی و ترسناک جالب و جذاب مانند دانلود فیلم اشباح جنگ نشسته بودید ، شک نکنید که باید این فیلم پر استرس و پر هیجان را همین الان دانلود و یا به صورت زنده از سایت ما تماشا کنید . اگر پس از دانلود فیلم ارواح جنگ باز هم به دنبال فیلم های در این سبک هستید و نمیدانستید که در ادامه چه فیلمی را انتخاب کنید ، تیم ایزی ببین به شما پیشنهاد دانلود فیلم های خانه ساحلی و فیلم سونیک را میدهد .

 

ژانرها