صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.8

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ،
سال انتشار: 1994
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Robert Zemeckis
بازیگران: Gary Sinise ، Robin Wright ، Tom Hanks ،
مدت زمان: 144 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم Forrest Gump دوبله فارسی و لینک مستقیم فارست گامپ زبان اصلی

دانلود فیلم Forrest Gump دوبله فارسی و لینک مستقیم فارست گامپ زبان اصلی. داستانی پسری به نام فارست گامپ که از کودکی دچار برخی مشکلات جسمی و ذهنی بوده و کسی با او همبازی نمیشده بجز یک نفر به نام جنی. تمام دنیای فارست جنی و مادرش بودن تا زمانی که بزرگتر می شود به صورت اتفاقی متوجه استعداد بی نظیرش در دویدن می شود. Forrest Gump بعد از مدتی به ارتش می پیوندد و در جنگ نیز با استفاده از همین استعداد جان بسیاری از همرزمانش را نجات می دهد اما مجروح می شود. در دوران نقاهت متوجه استعداد فوق العاده خودش در پینگ پونگ می شود و در مسابقات جهانی شرکت می کند. تمامی این داستان ها توسط فارست در زمانی که بر روی صندلی منتظر اتوبوس است در حال تعریف شدن برای بغل دستی اش است.

دانلود فیلم فارست گامپ دوبله فارسی لینک مستقیم

Forrest Gump یکی از ۱۵ فیلم برتر تاریخ سینما در سراسر جهان می باشد که در سال ۱۹۹۴ و در کشور امریکا ساخته شده است. این فیلم سینمایی را نمی توان تماشا کرد و عاشقش نشد. با دانلود فیلم فارست گامپ و تماشا ان، شما خودتان را بجای شخصیت اصلی فیلم تصور می کنید و از سادگی و پاک بودن این شخصیت لذت می برید. Forrest Gump از دسته فیلم هایی بود که توانست افتخارات بزرگی نیز بدست اورد، این فیلم نامزد دریافت ۱۳ اسکار شد که در این میان توانست ۶ اسکار از جمله بهترین هنرپیشه مرد که بازیگر ان تام هنکس بوده است را نیز برنده شود. کارگردانی این فیلم فوق العاده در ژانر درام و رامانتیک بر عهده Robert Zemeckis بوده است که در پرونده کاری خود، فیلم های فوق العاده نیز داشته است.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم Forrest Gump زبان اصلی و لینک مستقیم

همانطور که در بالا نیز اشاره شده دانلود فیلم خارجی از فیلم های محبوب در سراسر دنیا به شمار می اید و نمره ۸.۸ از ۱۰ ان نیز نشان دهنده همین محبوبیت و جذابیت فیلم فارست گامپ می باشد. در این فیلم سینمایی بازیگران خوب و مشهوری بازی کرده اند که از میان ان ها می توان به Tom Hanks, Robin Wright, Gary Sinise اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به انتهای این مطلب از سایت ایزی ببین از دانلود فیلم فارست گامپ دوبله فارسی و لینک مستقیم لذت ببرید و یا می توانید از کیفیت عالی و معمولی این فیلم یعنی Forrest Gump به صورت پخش انلاین و زبان اصلی نیز استفاده کنید. همچنین دانلود فیلم باشگاه مشت زنی نیز به شما توصیه می شود.

ژانرها