صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.4

imdb

ژانر: اکشن ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Michael Polish
بازیگران: David Zayas ، Emile Hirsch ، Kate Bosworth ، Mel Gibson ،
مدت زمان: 91 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم Force of Nature 2020 با لینک مستقیم فیلم نیروی طبیعت با نمایش انلاین

دانلود فیلم Force of Nature 2020 با لینک مستقیم فیلم نیروی طبیعت با نمایش انلاین داستان یک گروه حرفه ای از سارقان را نمایش میدهد که مدت ها در پی طراحی یک نقشه سرقت بوده اند و در نهایت نقشه یک سرقت را در هنگام طوفان میکشند . نقشه ای که بسیار بی نقص و قابل اجرا به نظر می آید تا اینکه با چالش هایی روبرو میشوند که انرا پیش بینی نکرده بودند .  هنگامی که پلیس سعی در خالی کردن ساختمان میکند ، نقشه انها با مشکلاتی مواجه می شود و همه چیز آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نمیرود . در ادامه دانلود فیلم نیروی طبیعت خواهیم دید که …

درباره دانلود فیلم Force of Nature 2020 با لینک مستقیم

این  فیلم که در سال 2020 توسط مایکل پولیش ، در ژانر اکشن درام و با بودجه ای حدود 23 میلیون دلار ساخته شده است ، توانسته تا کنون در باکس آفیس حدود 150 میلیون دلار به فروش برساند که در نوبه خود فروش بسیار خوب و و چشمگیری در این مدت کوتاه میباشد . از جمله نکات بارز و قابل توجه دانلود فیلم force of nature دوبله، بازی بسیار زیبا و چشمگیر مل گیبسون و همچنین فیلمنامه جذاب و دلنیشن آن میباشد .

پیشنهاد مشابه پخش زنده فیلم force of the nature دوبله

اگر اهل فیلم های اکشن و درام با داستان های خاص و جذاب هستید ، و به دنبال دانلود و تماشای یک فیلم در این سبک هستید تا با دیدن آن در کنار خانواده ، لحظات خوب و خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید ، قطعا یکی از پیشنهاد های تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم نیروی طبیعت با لینک مستقیم و نمایش انلاین فیلم force of nature دوبله فارسی میباشد . از دیگر پیشنهاد های ما به شما میتوان به فیلم گلوله گمشده و فیلم بالاتر از سوءظن نیز اشاره نمود .

همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی میتوانید با مشاهده خلاصه داستان ها از صفحه اینستاگرام ما ، با قدرت انتخاب بیشتری تصمیم بگیرید .

ژانرها