صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Sam Hargrave
مدت زمان: 176 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم Extraction با لینک مستقیم – فیلم استخراج با زیرنویس فارسی و دوبله

دانلود فیلم Extraction با لینک مستقیم که امروز در خدمت شما مخاطبان ایزی ببین هستیم یک فیلم در ژانر اکشن می باشد که داستان دزدیده شدن پسر یک قاچاقچی اسلحه را بیان می کند. پسر او در یکی از سخت نفوذ ترین شهر ها ربوده شده و او از شخصی به نام تایلر راک که یک مزدور بازار سیاه است درخواست نجات پسرش را می نماید که این اتفاق یکی از سخت ترین و مرگبارترین روز های شغلی و زندگی تایلر را آغاز می نماید.

بازیگران و کارگردان دانلود فیلم استخراج با لینک مستقیم

این فیلم سینمایی اکشن و هیجان انگیز توسط Sam Hargrave کارگردانی شده است. از دیگر فیلم های سم می توان به فیلم های کاپیتان امریکا و سری اونجرز اشاره نمود که قطعا یا این فیلم های سینمایی را مشاهده نموده اید و یا اسم آن ها را شنیده اید. Sam Hargrave را می توان یکی از موفقترین و قویترین کارگردان ها در فیلم های این سبک دانست که فیلم Extraction نیز گواهی بر این موضوع می باشد. اگر از علاقه مندان این سبک فیلم های سینمایی هستید دانلود فیلم مرغ عشق ها دوبله فارسی نیز به شما پیشنهاد می شود.

از بازیگران دانلود فیلم استخراج با زیرنویس فارسی می توان به Chris Hemsworth و گلشیفته فراهانی اشاره نمود. Chris Hemsworth فیلم هایی همچون اونجرز را به احتمال زیاد مشاهده نموده اید. از گلشیفته فراهانی نیز فیلم هایی همچون علی سنتوری و درباره الی را می شناسیم.

موفقیت های دانلود فیلم استخراج با بازی گلشیفته فراهانی

از موفقیت های فیلم Extraction 2020 می توان به دریافت امتیاز ۶.۷ در imdb اشاره نمود که امتیاز به نسبت خوبی می باشد. از نکته های جالب این فیلم  این است که داستان آن بر پایه ی یک رمان به نام Ciudad می باشد.

دانلود فیلم my spy با لینک مستقیم از سایت معتبر دانلود فیلم ایزی ببین نیز به شما پیشنهاد می شود.

ژانرها