صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
9.8

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ، کمدی ، هندی ،
زبان: هندی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Mukesh Chhabra
بازیگران: Sahil Vaid ، Sanjana Sanghi ، Sushant Singh Rajput ،
مدت زمان: 101 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم dil bechara با لینک مستقیم – فیلم دل بیچاره با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم dil bechara با لینک مستقیم که امروز در سایت ایزی ببین در خدمت شما هستیم یک فیلم هندی با داستانی مشابه و الهام گرفته از فیلم The Fault in Our Stars (بخت پریشان) می باشد. این فیلم در باره دو جوانی است که در یک گروه حمایت از بیماران سرطانی با یکدیگر ملاقات می کنند. آن دو جوان که Kizie Basu و مانی نام دارند بعد از ملاقات یکدیگر ابتدا متوجه علایق مشترکشان به فیلم و موسیقی شده و سپس با گذر زمان عاشق یکدیگر می شوند. کزی که به سرطان تیروئید مبتلا است و حالش روز به روز در حال بدتر شدن است همراه با مانی جهت تحقق آخرین آرزویش یعنی بازدید از شهر پاریس تلاش می کنند.

معرفی کارگردان و بازیگران دانلود فیلم dil bechara با لینک مستقیم

فیلم دل بیچاره 2020 که یک فیلم هندی در ژانر عاشقانه کمدی می باشد توسط موکش چهابرا (Mukesh Chhabra) کارگردانی شده است. از دیگر فیلم های موکش می توان به Bajrangi Bhaijaan اشاره نمود. از ستارگان این فیلم سینمایی هندی می توان به Sushant Singh Rajput ، Sanjana Sanghi و Sahil Vaid اشاره نمود. اگر از علاقه مندان فیلم های بالیوود و هندی باشید به احتمال زیاد با این سه بازیگر آشنا هستید.

بررسی بیشتر دانلود فیلم دل بیچاره با زیرنویس فارسی

فیلم dil bechara 2020 با لینک مستقیم که پیشتر به توضیح آن پرداختیم توانسته است امتیاز ۹.۶ را از imdb کسب نماید که امتیاز بسیار بالایی است. این فیلم که در ژانر کمدی ، درام و عاشقانه است توانسته است یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2020 باشد. اگر به این ژانر ها علاقه مندید دانلود فیلم a nice girl like you با لینک مستقیم و یا دانلود فیلم کریسمس پیشین به شما بسیار پیشنهاد می گردد.

همین حالا می توانید فیلم دل بیچاره را با سرعت بالا دانلود نموده و یا به صورت آنلاین تماشا نمایید.

ژانرها