صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

ژانر: اکشن ، ترسناک ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Cary Murnion Jonathan Milott
بازیگران: Joel McHale ، Kevin James ، Lulu Wilson ،
مدت زمان: 93 دقیقه
رده سنی: 17 به بالا
دانلود فیلم becky با لینک مستقیم – فیلم بکی با زیرنویس فارسی 2020

دانلود فیلم becky با لینک مستقیم که امروز در سایت ایزی ببین در خدمت شما عزیزان هستیم به کارگردانی جانات میلوت و کری مورینیون بوده و داستان پدر و دختری است که برای تعطیلات به جزیره ای رفته اند. همه چیز آرام و وفق مراد است تا اینکه سر و کله چند زندانی فراری و تحت تعقیب پیدا می شود و زندگی و آرامش پدر و دختر را تحت تاثیر قرار می دهد. داستان فیلم بعد از این اتفاق بسیار هیجان انگیز و ترسناک می شود.

معرفی کارگران و بازیگران دانلود فیلم بکی با زیرنویس فارسی چسبیده

همانطور که پیشتر گفته شد این فیلم به کارگردانی Jonathan Milott و Cary Murnion می باشد. این دو کارگردان در همکاری ای دیگر فیلم Bushwick را در سال 2017 با یکدیگر ساخته بودند که از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است.

از بازیگران و ستارگان فیلم becky می توان به Kevin James ، Lulu Wilson و Joel McHale اشاره نمود که سه نقش اصلی این داستان را بر عهده داند و در بکی نقش آفرینی کرده اند. این فیلم سینمایی در ژانر های اکشن ، درام و ترسناک می باشد. البته ژانر ترسناک این فیلم قالب نبوده و بیشتر درام بودن آن احساس می شود.

بررسی بیشتر دانلود فیلم becky با لینک مستقیم

از دیگر فیلم های مشابه این فیلم سینمایی می توان به دانلود فیلم جنگ جهانی زد دوبله فارسی اشاره نمود. همچنین دانلود فیلم warrior دوبله فارسی با لینک مستقیم و تماشای آنلاین آن به طرفداران این سبک فیلم ها بسیار پیشنهاد می شود.

فیلم بکی توانسته است امتیاز ۵.۷ را در imdb به دست آورد که امتیاز به نسب قابل قبولی برای فیلمی با این ژانر می باشد. این فیلم که تولید کشور آمریکا و با زبان انگلیسی می باشد بیشتر سکانس ها و صحنه هایش در کشور کانادا فیلم برداری شده است. پیشنهاد می کنیم دانلود فیلم becky 2020 را همین حالا از وبسایت معتبر ایزی ببین انجام داده و یا به صورت آنلاین از تماشای آن لذت ببرید.

ژانرها