صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Brett Haley
بازیگران: Elle Fanning ، Justice Smith ، Keegan-michael Key ،
مدت زمان: 107 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم all the bright places 2020 با نمایش انلاین با زیرنویس

دانلود فیلم all the bright places 2020 با نمایش انلاین با زیرنویس داستان زندگی ویولت و تئودور که با یکدیگر آشنا میشوند ولی هر ذو ی آنها گذشته بسیار سخت و بدی را سپری کرده اند و ترس بسیاری از گذشته و رابطه های بعدی خود دارند . اما رفته رفته این دو در میابند که در کنار یکدیگر از ساده ترین چیز های ممکن هم میتوانند لذت ببرند و کم کم بر ترس خود غلبه میکنند تا یک مسیر جدیدی در زندگی شان ایجاد میشود و زندگی عاشقانه پر از خوشی را برای خود رقم خواهند زد . در ادامه نمایش انلاین فیلم all the bright places خواهیم دید که …

درباره دانلود فیلم all the bright places 2020 با زیرنویس فارسی

این فیلم که در سال 2020 و به کارگردانی برت هالی ، کارگردان خوب سینمای هالییود ، در ژانر درام عاشقانه و از شبکه معروف نتقلیکس تهیه و پخش شد ، توانسته طرفداران بسیار زیادی را در سر تا سر دنیا به خود جلی کند و امتیار خوبی را نیز هم از سایت مرجع IMDB و هم از بسیاری از منتقدین سینما دریافت کند . از نقاط مثبت این فیلم که باعث درخشش این فیلم تا کنون شده است میتوان به داستان و فیلم نامه ی خاص و منحصر به فرد آن و بازی با احساس ال فنینگ و جاستیس اسمیت اشاره نمود . بازیگرانی که امید میرود در آینده نه چندان دور بیشتر در مورد آنها بشنویم .

نمایش انلاین فیلم all the bright places

اگر به دنبال تماشای یک فیلم بسیار زیبا و احساسی در ژانر درام عاشقانه هستید و میخواهید با انتخاب یک فیلم درست برای خود و دوستان و خانواده تان ، لحظات پر احساس و خوشی را با دیدن آن رقم بزنید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم all the bright places 2020 میباشد . از دیگر پیشنهادات ما به شما میتوان به دانلود فیلم مرغ های عشق اشاره کرد .

 

ژانرها