صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3.9

imdb

ژانر: رمانتیک ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1394
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: مانی حقیقی
مدت زمان: 97 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم 50 پنجاه کیلو آلبالو با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم پنجاه 50 کیلو آلبالو با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت معتبر ایزی ببین در اختیار شما قرار داده شده است . این قیلم که در سال 1394 به کارگردانی مانی حقیقی ، کارگردان خوب سینمای کشور در ژانر عاشقانه ، کمدی تهیه و تولید شده است ، توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و نظر بسیاری از منتقدین را با خود همراه کند . جدا از داستان جالب و جذاب فیلم ، حضور بازیگران سطح اول سینمای کشور در دانلود فیلم پنجاه کیلو آلبالو ، تاثیر به سزایی در مطرح شدن و فروش بالای این فیلم در گیشه ی سینما های کشور داشت .

خلاصه دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو با لینک مستقیم

داستان از شب عروسی یک زوج شروع میشود . عروسی ای که قرار است باعث اتفاقات پیچیده و خنده داری شود . در اواسط عروسی ، ماموران نیروی انتظامی ، برای دستگیری داماد وارد مجلس عروسی میشوند و باعث فرار کردن همه ی مهمان ها میشوند . در همین حال که مهمان ها در حال فرار کردن هستند ، ریختن آب آلبالو روی لباس داوود ، باعث میشود که دوست او که فکر میکند داوود تیر خورده است ، لباس های او را از تنش در بیاورد و او را به داخل اتاقی ببرد که باعث آشنایی داوود و آیدا میشود . پس از اتفاقان تو در تو خواهیم دید که در ادامه این دو با یکدیگر فرار میکنند اما با ماشین پلیس تصادف میکنند که …

بازیگران دانلود فیلم پنجاه کیلو آلبالو

از جمله بازیگران دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو میتوان به علی صادقی ، بهنوش بختیاری ، ساعد سهیلی ، آزاده صمدی ، فرهاد آییش ، پژمان جمشیدی ،هادی کاظمی ، سروش صحت ، مهران غفوریان ، ویشکا آسایش ، سیامک انصاری و مانی حقیقی اشاره کرد . اگر به دنبال مشاهده ی یک فیلم کمدی عاشقانه هستید که با دیدن آن لحظات خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید ، یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین ، دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو میباشد .

ژانرها