صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.3

imdb

ژانر: جنگی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Sam Mendes
بازیگران: Daniel Mays ، Dean-Charles Chapman ، George MacKay ،
مدت زمان: 119 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم 1917 دوبله فارسی با لینک مستقیم با زیرنویس

دانلود فیلم 1917 دوبله فارسی با لینک مستقیم با زیرنویس داستان از جایی شروع میشود که در جنگ جهانی اول در سال 1917 ، هنگامی که انگلیسی ها در حال تدارک دیدن یک حمله برق آسا در قلب دشمن میباشند ، متوجه این موضوع میشوند که این یک تله بوده و دشمن از آن خبر دارد . در این حین تنها به 2 سرباز که برادر یکی از آنها نیز در گردان حمله بوده است ، ماموریت داده میشود تا به منطقه دشمن نفوذ کنند و به همرزم هایشان اطلاع رسانی کنند . در این مسیر انفاقات بسیار زیادی برای آنها می افتد که در ادامه دانلود فیلم 1917 با لینک مستقیم خواهیم دید .

درباره دانلود فیلم 1917 دوبله فارسی

دانلود فیلم 1917 با زیرنویس فارسی که در سال 2019 توسط سم مندس ، در ژانر درام جنگی نوشته و کارگردانی شده است ، توانسته دل بسیاری از مخاطبین را به دست بیاورد و امتیاز عالی 8.3 را از سایت مرجع IMDB کسب نماید . همچنین بسیاری از منتقدین نیز از این فیلم خوش ساخت تمجید کرده اند و نقد های مثبت زیادی راجع به این فیلم ارایه کرده اند . از نکات قوت دانلود فیلم 1917 با زیرنویس فارسی میتوان به فیلمنامه و کارگردانی خوب و جلوه های ویژه جذاب آن اشاره نمود .

پیشنهاد دانلود فیلم 1917 با لینک مستقیم

اگر از طرفداران فیلم های تاریخی و جنگی و درام هستین و یا مدت زیادی بود که در انتظار یک فیلم خوب در این سبک ها بوده اید تا بتوانید با دیدن آن لحظات خوب و خوشی را برای خود و اطرافیانتان به رقم بزنید ، قطعا یکی از پیشنهاد های تیم ایزی ببین به شما ، نمایش آنلاین فیلم 1917 میباشد . از جمله پیشنهاد های دیگر تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم 365 روز ، و فیلم جومانجی 2 نیز میباشد . شما همچنین میتوانید با مشاهده پیش نمایش فیلم در سایت و یا خلاصه فیلم در صفحه اینستاگرام ایزی ببین ، از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید .

ژانرها