صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

ژانر: ترسناک ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، استرالیا ،
کارگردان: Natalie Erika James
بازیگران: Emily Mortimer ، Robyn Nevin ،
مدت زمان: 89 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم یادگار با نمایش انلاین با زیرنویس Relic 2020

دانلود فیلم یادگار با نمایش انلاین با زیرنویس Relic 2020 داستان کی و دخترش سام که به خانه مادر کی ، ادنا واقع در در جنگل جایی که به آنها همسایه ها گفته اند که ادنا مدتی است که توسط همسایگان دیده نشده است سفر می کنند .وقتی به آنجی میرسند ، این دوخانه را خالی و دیوارها و میوه های پوشیده شده در خاک می یابند و چندین قفل جدید نیز بر روی در می بینند .ادنا از زوال عقل رنج می برد و کی و سام با او در ارتباط نبوده اند و هر دو نگران سلامتی او هستند . در ادامه شاهد اتفاقات ترسناک و عجیب خواهیم بود . 

دانلود فیلم relic با نمایش انلاین

دانلود فیلم یادگار که در سال 2020 توسط ناتالی اریکا جیمز ، و در ژانر درام ترسناک تهیه و تولید شده است ، توانسته تا کنون چیزی حدود 550 میلیون دلار در باکس آفیس به فروش برساند که از این حیث یک فروش فوق العاده در بین فیلم های هم سبک خود میباشد . دانلود فیلم relic با داستان زیبا و بازی قوی بازیگرانش و همچنین فیلمبرداری و کارگردانی بسیار خوبش ، توانسته بسیاری از مخاطبین فیلم های ترسناک را جذب خودش کند و نظر بسیار از منتقدین نیز نسبت به این فیلم مثبت و امیدوار کننده بوده است .

دانلود فیلم یادگار با لینک مستقیم

اگر از اهالی سینما به ویژه بخش فیلم های ترسناک و معمایی و درام هستین و به دنبال تماشا ی یک فیلم خوب در این زمینه هستین تا با دیدن آن بتوانید لحظات خوب و خوش و البته پر استرسی را برای خود و اطرافیان خود ایجاد کنید . قطعا از پیشنهاد های تیم ایزی ببین به شما ، نمایش آنلاین فیلم relic 2020 میباشد . از دیگر پیشنهادات تیم ما به شما ، فیلم زیر اب یا underwater نیز میباشد . شما میتوانید با جستجو در سایت از قدرت تصمیم گیری بیشتری برخوردار شوید .

ژانرها