صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ، استرالیا ، کانادا ، هند ،
کارگردان: Adam Wingard
مدت زمان: 113 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم گودزیلا در مقابل کونگ Godzilla vs Kong 2021 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم گودزیلا در مقابل کونگ Godzilla vs Kong 2021 با دوبله فارسی و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. دو نیروی افسانه ای و قدرتمند طبیعت یعنی گودزیلا و کینگ کونگ، برای تصرف قلمروی خود در مقابل یکدیگر قرار گرفته..

دانلود فیلم گودزیلا در مقابل کونگ با دوبله فارسی با لینک مستقیم

در فیلم تماشایی Godzilla vs Kong 2021 خواهید دید دو نیروی افسانه ای و قدرتمند طبیعت یعنی گودزیلا و کینگ کونگ، برای تصرف قلمروی خود در مقابل یکدیگر قرار گرفته و نبردی عظیم میانشان شکل میگیرد. اما در این میان درگیری این دو موجود افسانه ای زندگی بشریت را نیز به خطر انداخته

دانلود فیلم Godzilla vs Kong 2021 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی گودزیلا در مقابل کونگ Godzilla vs Kong 2021 به کارگردانی Adam Wingard ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا،هند،استرالیا و کانادا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و تخیلی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Alexander Skarsgård, Millie Bobby Brown, Rebecca Hall توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم زندگی کاغذی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها