صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.2

imdb

ژانر: اکشن ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Isaac Florentine
بازیگران: Mario Van Peebles ، Scott Adkins ، Steven Elder ،
مدت زمان: 85 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم گروگان با دوبله فارسی فیلم Seized 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم گروگان با دوبله فارسی فیلم Seized 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  پسر مامور سابق نیروهای ویژه ربوده شده است و حالا او اگر میخواهد فرزندش را دوباره زنده ببیند، باید سه سندیکای خطرناک را از بین ببرد…

دانلود فیلم گروگان با دوبله فارسی با لینک مستقیم

پسر مامور سابق نیروهای ویژه ربوده شده است و حالا او اگر میخواهد فرزندش را دوباره زنده ببیند، باید سه سندیکای خطرناک را از بین ببرد .. و توسط کمپانی Premiere Entertainment Group تهیه و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

دانلود فیلم Seized 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی گروگان Seized 2020 به کارگردانی Isaac Florentine ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Scott Adkins, Mario Van Peebles, Steven Elder  توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم جواهرات تراش نخورده با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها