صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، کانادا ،
کارگردان: Natalie Krinsky
مدت زمان: 110 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم گالری قلب شکسته با دوبله فارسی فیلم The Broken Hearts Gallery 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم گالری قلب شکسته با دوبله فارسی فیلم The Broken Hearts Gallery 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. پس از یک جدایی سخت، زنی جوان تصمیم می گیرد یک گالری ایجاد و مجموعه ای از یادگاری های مربوط به روابط گذشته اش را جمع آوری کند.

دانلود فیلم گالری قلب شکسته با دوبله فارسی با لینک مستقیم

پس از یک جدایی سخت، زنی جوان تصمیم می گیرد یک گالری ایجاد و مجموعه ای از یادگاری های مربوط به روابط گذشته اش را جمع آوری کند. در این موزه افراد می توانند از روابط گذشته ی خود خرده ریزهایی که به جا مانده است را به گالری بدهند و…

دانلود فیلم The Broken Hearts Gallery 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی گالری قلب شکسته The Broken Hearts Gallery 2020 به کارگردانی Natalie Krinsky ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا و کانادا می باشد، که با داشتن ژانر عاشقانه و کمدی و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Geraldine Viswanathan, Dacre Montgomery, Utkarsh Ambudkar توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم فصل شکار با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها