صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3.4

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: مهدی صباغ زاده
مدت زمان: 133 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم کلوپ همسران با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم کلوپ همسران با کیفیت عالی و لینک مستقیم از سایت معتبر ایزی ببین را از دست ندهید . این فیلم بسیار جذاب و خنده دار ایرانی که در ژانر کمدی در سال 1397 بر روی پرده سینما رفت توانست نظر مثبت بسیاری از بینندگان را به خود جذب کند . فیلم کلوپ همسران به کارگردانی مهدی صباغ زاده که از جمله کارگردانان مطرح سینمای کشور است و از جمله اثار او میتوان به بانوی کوچک ، خاک و اتش ، خانه کاغذی و ایتالیا ایتالیا اشاره کرد تهیه و کارگردانی شده است .

دانلود فیلم کلوپ همسران با کیفیت عالی

از جمله بازیگران مشهوری که در کلوپ همسران به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به محمدرضا شریفی نیا ، محمدرضا هدایتی ،گوهر خیراندیش ، بیژن بنفشه خواه ، میترا حجار ، علی انصاریان و شقایق فراهانی اشاره کرد که از بازیگران برجسته و مطرح سینمای کشور هستند .

خلاصه دانلود کلوپ همسران با لینک مستقیم

در خلاصه فیلم کلوپ همسران آمده است که سه مرد زن ذلیل میخواهند برای تفریح از دست همسران خود رهایی پیدا کنند و تصمیم میگیرند که همراه یک خواننده غیر مجاز سبک پاپ از دست همسران خود فرار کنند و به جزیره کیش بروند . پس برای این کار فکری به سرشان میزند . انها تصمیم میگیرند که برای عادی جلوه دادن داستان و فرار از اتهامات ، نقشه ربوده شدن خود را در دانلود فیلم کلوپ همسران برای خودشان طراحی کنند تا بتوانند بوسیله آن شرایط را به نفع خودشان عوض کنند . در ادامه خواهیم دید که …

اگر به دنبال تماشای یک فیلم کمدی ناب و خنده دار ایرانی با بازیگرانی مطرح و با تجربه هستید ، یکی از پیشنهاد های تیم ایزی ببین به شما میتواند دانلود کلوپ همسران با کیفیت عالی باشد . پس عجله کنید و با کلیک بر روی لینک دانلود مستقیم ، لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای خود و خانواده و دوستانتان رقم بزنید .

ژانرها