صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

ژانر: اجتماعی ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1398
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: هاتف علیمردانی
مدت زمان: 85 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم کلمبوس با کیفیت عالی و لینک مستقیم – colombus

دانلود فیلم کلمبوس با کیفیت عالی و لینک مستقیم – colombus از سایت معتبر ایزی ببین در اختیار شما قرار داده شده اند . این فیلم که در سال 1398 و به کارگردانی هاتف علیمردانی از کارگردان های خوب و با تجربه ی سینمای کشور در ژانر کمدی ،  اجتماعی تهیه و ساخته شد ، توانست مخاطبان زیادی را به خود در آن سال جذب کند و بر روی پرده سینما های کشور ، فروش نسبتا خوبی داشته باشد . اگرچه بازی خوب بازیگران این فیلم در نقش هایشان ، در فروش خوب فیلم کلمبوس بی تاثیر نیست .

دانلود فیلم کلمبوس با کیفیت عالی

در خلاصه داستان دانلود فیلم colombus آمده که حشمت خان که بزرگ خاندان و خانواده است دارای سه فرزند است که 2 تای آنها پسر و یکی از آنها دختر است . فرزند دخترش همراه دامادش و بچه اش در حال زندگی کردن هستنو و یکی از پسرانش نیز باعروسش زندگی میکند و پسر سومش نیز که ناصر نام دارد ، سال هاست در اوهایو آمریکا ( کلمبوس ) زندگی میکند و وضع خوبی دارد .

ناصر به همراه برادرش منوچهر ، در حال درست کردن کار های دیگر اعضای خانواده برای مهاجرت به کلمبوس و گرفتن ویزا برای آن ها است . در این بین گرین کارت خود حشمت خان و فرزند دخترش و نوه اش صادر شده است اما بقیه اعضای خانواده همچنان منتظر ویزای خود هستند که در این بین مشکلاتی هم برایشان به وجود می آید . در کل این فیلم به سختی های مهاجرت ایرانیان به خارج کشور و مخصوصا آمریکا می پردازد . در ادامه خواهیم دید که …

بازیگران دانلود فیلم colombus با لینک مستقیم

از جمله بازیگران شاخص فیلم کلمبوس ، میتوان به فرهاد اصلانی ، مجید صالحی ، هانیه توسلی ، شبنم مقدمی و سعید پورصمیمی اشاره کرد که با بازی دلنشین خود ، زیبایی های این فیلم کمدی اجتماعی را دو چندان کرده اند . اگر به دنبال دانلود یک فیلم ایرانی در سبک های مذکور هستید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم colombus میباشد .

ژانرها