صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Shaun Paul Piccinino
بازیگران: Ali Afshar ، Josh Swickard ، Lauren Swickard ،
مدت زمان: 99 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم کریسمس در کالیفرنیا با زیرنویس فارسی فیلم A California Christmas 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم کریسمس در کالیفرنیا با زیرنویس فارسی فیلم A California Christmas 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درمورد پسری خوش‌ گذران به نام جوزف است که زندگی بی دغدغه‌ای را سپری میکند….

دانلود فیلم کریسمس در کالیفرنیا با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم درمورد پسری خوش‌ گذران به نام جوزف است که زندگی بی دغدغه‌ای را سپری میکند. اکنون جوزف توسط مادر ثروتمند خود به شهر ناپا واقع در ایالت کالیفرنیا فرستاده میشود تا یک مرتع پرورش دام را خریداری کند. اما کارها برای جوزف به خوبی پیش نرفته و…

دانلود فیلم A California Christmas 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی کریسمس در کالیفرنیا A California Christmas 2020 به کارگردانی Shaun Paul Piccinino ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر عاشقانه،درام و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Lauren Swickard, Josh Swickard, Ali Afshar توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم جراحت عمیق با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها