صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.8

imdb

ژانر: بیوگرافی ، جنایی ، درام ،
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Josh Trank
بازیگران: Linda Cardellini ، Matt Dillon ، Tom Hardy ،
مدت زمان: 103 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم کاپون و تماشای آنلاین با زیرنویس فارسی و دوبله  capone 2020

دانلود و تماشای آنلاین فیلم کاپون با زیرنویس فارسی و دوبله capone 2020 از سایت معتبر ایزی ببین در اختیار شما همراهان همیشگی قرار داده شده است . این فیلم که در ژانر های زندگی نامه ، جنایی و درام در سال 2020 میلادی و به کارگردانی جاش ترنک ، از کارگردان های خوش نام سینمای هالیوود تهیه و کارگردانی شد ، توانست نظر مثبت و منفی بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند . البته از نقش بازیگر مشهور و پر آوازه ی تماشای آنلاین فیلم کاپون capone یعنی تام هاردی ، نمیتوان گذشت و انتظار ها را از این فیلم بالا برد .

دانلود فیلم کاپون با زیرنویس فارسی capone

در خلاصه داستان این فیلم که در واقع بیوگرافی و زندگی نامه کاپون که یک جنایتکار است آمده که ، وی پس از کشیدن 10 سال حبس به دلیل جرایم خود و آزاد شدن دز سن 47 سالگی ، از بیماری آلزایمر رنج میبرد و تمام دوستان و آشنایان و هم پیمانان خودش را نیز از دست داده است و در تنهایی به سر میبرد . مشکلات وی از جایی شروع میشود که گذشته تاریک و پر از جنایاتش ، اکنون گریبان گیر وی شده و در دام گذشته خود گرفتار میشود . در ادامه دانلود فیلم capone 2020 خواهیم دید که …

بازیگران تماشای آنلاین فیلم کاپون با دوبله capone

از جمله بازیگران مشهور تماشای فیلم کاپون capone میتوان به سوپر استار و مرد دوست داشتنی سینمای هالیوود ، تام هاردی و مت دیلون اشاره کرد که با بازی فوق العاده و جذاب خود ، زیبایی های این فیلم را دو چندان نموده اند . اگر به دنبال مشاهده و دانلود فیلم هایی از این قبیل سبک و در ژانر بیوگرافی و درام هستید ، پیشنهاد تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم فورد در مقابل فراری میباشد . البته شما میتوانید با کلیک بر روی صفحه اصلی سایت و سپس جستجوی ژانر مورد نظر خود ، فیلم های بیشتری را نیز پیدا کنید .

ژانرها