صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.4

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1398
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: سعید سهیلی
مدت زمان: 103 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم ژن خوک با کیفیت عالی و لینک مستقیم Zhen Khok فیلم سینمایی ایرانی

دانلود فیلم ژن خوک با کیفیت عالی و لینک مستقیم Zhen Khok فیلم سینمایی ایرانی. این فیلم داستان دو زندانی فراری است، یکی هادی حجازی فر در نقش آقا رضا و یکی هم سینا مهرداد در نقش عماد گربه. آقا رضا یه پولی زیادی از بهرنگ علوی که در نقش روزبه بازی کرده دریافت می کنه تا عماد گربه رو از زندان فراری بده. روزبه یکی از آقازاده ها است که پول براش اهمیتی نداره. روزبه می خواد عماد گربه رو کلش رو زیر اب کنه و علتش هم اینه که عماد بچه صیقه ای پدرش است و می خواد هر چه سریع تر از شرش خلاص بشه تا ارث بهش نرسه. فیلم سینمایی ژن خوک نیز نگاهی انتقاد امیز به رفتار اقازاده هایی مثل روزبه داره و در سبک فیلم ژن خوب ساخته شده است پس می توانید از دانلود فیلم ژن خوب نیز لذت ببرید.

درباره دانلود فیلم ژن خوک لینک مستقیم

فیلم سینمایی Zhen Khok که در ژانر فیلم های کمدی و درام و با نگاهی انتقاد امیز نسبت به برخی از اقازاده ها که از قدرت سوء استفاده می کنند ساخته شده است یعنی فیلم ژن خوک نیز مانند فیلم ژن خوب این تبعیض موجود را هدف قرار گرفته است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۸ از سینمای ایران است که به کارگردانی سعید سهیلی ساخته شده است. تهیه کننده و نویسنده این فیلم نیز بر عهده خود سعید سهیلی بوده است البته در نویسندگی این فیلم احمد کاوری نیز مشارکت داشته است. همچنین دانلود فیلم ژن خوک توانست اقبال خوبی از تماشاگران نیز دریافت کند و امتیاز بالایی بدست اورد.

اطلاعات تکمیلی درباره ژن خوک با کیفیت عالی

این فیلم در ژانر فیلم های کمدی و درام می باشد و همانطور که در بالا نیز اشاره شد از دسته فیلم های انتقادی به برخی مشکلات موجود است. این فیلم ایرانی توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و فروش ۳.۲ میلیارد تومان را بدست اورد. در فیلم سینمایی ژن خوک بازیگرانی همچون هادی حجازی فر، نازنین بیاتی، سینا مهرداد، بهرنگ علوی ایفای نقش کرده اند. شما می توانید با دانلود فیلم ژن خوک با لینک مستقیم و کیفیت عالی و معمولی از سایت ایزی ببین، از این فیلم کمدی و درام لذت ببرید.

ژانرها