صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
2.8

imdb

ژانر: جنگی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
بازیگران: Alan Cope II ، Jerry Chesser ، Jezibell Anat ،
مدت زمان: 82 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم ژنرال هادسون Kill Cavalry 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم ژنرال هادسون Kill Cavalry 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در خصوص ژنرالی آمرکایی به نام هادسون کیلپاتریک (Hudson Kilpatrick) است که آوازه‌ی او در میان همه پیچیده و مردم او را با لقب Kill Cavalry می‌شناسند….

دانلود فیلم ژنرال هادسون با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم Kill Cavalry 2021 در خصوص ژنرالی آمرکایی به نام هادسون کیلپاتریک (Hudson Kilpatrick) است که آوازه‌ی او در میان همه پیچیده و مردم او را با لقب Kill Cavalry می‌شناسند. دلیل انتخاب این لقب، به یکی از تصمیمات مهم ژنرال هادسون کیلپارتیک باز می‌گردد. وی در گذشته تصمیمی برای از بین بردن ژنرال ژوزف ویلر گرفت. او با امید به بیرون کشیدن ویلر، طرحی را برای تصاحب شهر کوچک بارنول طراحی می‌کند، اما ویلر در حال حاضر یک قدم جلوتر است و…

دانلود فیلم Kill Cavalry 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی ژنرال هادسون Kill Cavalry 2021 به کارگردانی Russell Dobson, Christopher Forbes ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر جنگی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jezibell Anat, Jerry Chesser, Alan Cope II توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 2.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم مشروح اخبار در یوبا کانتی با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها