صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.9

imdb

سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Rian Johnson
بازیگران: Ana de Armas ، Chris Evans ، Daniel Craig ،
مدت زمان: 130 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم چاقوکشی با دوبله فارسی Knives Out 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم چاقوکشی با دوبله فارسی Knives Out 2019 با لینک مستقیم. داستان فیلم درباره یک خانوده صمیمی و پر جمعیت انگلیسی است که بسیار ثروتمند می باشند و با وجود صمیمیتی که بین ان ها است اختلافاتی ریشه دار نیز بین ان ها وجو دارد. همه چیز از ان جایی شروع می شود که پدربزرگ این خاندان که تمامی ثروت ها برای او است جسدش در اتاق کارش پیدا می شود به گونه ای که به نظر می رسد خودکشی کرده است. این خانواده که از مرگ پدربزرگ بهت زده شده اند به پلیس اطلاع می دهند و در همین حال یک کار آگاه خصوصی برای یافتن حقیقت به ان خانه می رود در همین حال اعضای خاندان برای تقسیم و تصاحب ارث و میراث با هم اختلاف نظر پیدا می کنند که ناگهان اتفاق هایی عجیب رخ می دهد و کار آگاه خصوصی پرده از حقیقت برمیدارد.

دانلود فیلم چاقوکشی با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی بسیار جذاب Knives Out در که ژانر جنایی، راز آلود و درام می باشد محصول سال 2019 آمریکا می باشد. این فیلم جنایی و راز آلود توانسته با اضافه کردن کمی کمدی به فیلم جذابیت ان را دو چندان کند که در عین حفظ خط سیر اصلی داستان و حیرت بیننده از پیچیدگی اتفاق های رخ داده گاهی اوقات از بعضی از حرف ها و حرکات لبخند به روی لب بیاورند. این فیلم بسیار بسیار جذاب توانسته نظر تمامی منتقدان و فیلم دوستان را به خود جلب کند و از مجله و سایت مشهور IMDb امتیاز فوق العاده عالی 7.9 از 10 را کسب نماید که نشان دهده رضایت بینندگان ان است. داستان جذاب به قلم Rian Johnson در کنار کارگردانی فوق العاده خودش و استفاده از بازیگری همچون Daniel Craig به عنوان نقش اصلی؛ اثری ماندگار و محبوب را خلق کرده است.

دانلود فیلم Knives Out 2019 با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

همان طور که گفتیم Daniel Craig نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد که با بازی فوق العاده خود مانند بازی در سری فیلم های جیمز باند؛ جذابیت این داستان را دو چندان کرده است. در مقابل این بازیگر در سایر نقش ها بازیگران سرشناسی همچون Chris Evans و Ana de Armas قرار دارند که توانسته اند به بهترین شکل نقش های خود را به معرض نمایش بگذارند. این فیلم را که توانست پس از معرفی و عرضه خود سر و صدای زیادی را به پا کند؛ را به هیچ عنوان از دست ندهید و حتما ان را با دوبله فارسی و یا زیرنویس فارسی مشاهده نمایید. اگر به این سبک فیلم ها در این ژانر علاقه مند هستید پیشنهاد ما به شما دانلود فیلم خواهران جنگ با زیرنویس فارسی است.

ژانرها