صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.4

imdb

ژانر: ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آلمان ، آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Mike P. Nelson
بازیگران: Adain Bradley ، Bill Sage ، Charlotte Vega ،
مدت زمان: 109 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم پیچ اشتباهی Wrong Turn 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم پیچ اشتباهی Wrong Turn 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.در مورد گروهی از دوستان است که برای پیاده روی به مسیر کوهستانی آپالاچین میروند….

دانلود فیلم پیچ اشتباهی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم Wrong Turn 2021 در مورد گروهی از دوستان است که برای پیاده روی به مسیر کوهستانی آپالاچین میروند. اما آن ها به زودی اسیر جامعه ای از مردم آدم خوار شده که صدها سال است در این کوهستان اسرارآمیز زندگی میکنند و…

دانلود فیلم Wrong Turn 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی پیچ اشتباهی Wrong Turn 2021 به کارگردانی Mike P. Nelson ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا و انگلیس و المان می باشد، که با داشتن ژانر ترسناک در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Charlotte Vega, Adain Bradley, Bill Sage توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها