صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4

imdb

ژانر: کمدی ، ماجراجویی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: David Wall
بازیگران: Chris Romano ، Darin Brooks ، David Wall ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم پودر طلا با زیرنویس فارسی فیلم Gold Dust 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم پودر طلا با زیرنویس فارسی فیلم Gold Dust 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درمورد دو دوست به نام موسی و فینک است که برای جستجوی گنج به مرز ایالات متحده و مکزیک رفته اند اما همیشه یک قدم عقب تر از رقبای خود هستند…..

دانلود فیلم پودر طلا با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم درمورد دو دوست به نام موسی و فینک است که برای جستجوی گنج به مرز ایالات متحده و مکزیک رفته اند اما همیشه یک قدم عقب تر از رقبای خود هستند. آن ها در یکی از جستجوهای خود، به صورت اتفاقی به شخصی برخورد کرده و…

دانلود فیلم Gold Dust 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی پودر طلا Gold Dust 2020 به کارگردانی David Wall ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Darin Brooks, Chris Romano, David Wall توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن آن را بکش و این شهر را ترک کن با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها