صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.2

imdb

ژانر: ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Andrew Mecham Matthew Whedon
بازیگران: Addy Miller ، Elizabeth Birkner ، Jan Broberg ،
مدت زمان: 86 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم پشت سرت با زیرنویس فارسی فیلم Behind You 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم پشت سرت با زیرنویس فارسی فیلم Behind You 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد دو خواهر جوان است که برای زندگی به خانه عمه خود میروند.

دانلود فیلم پشت سرت با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد دو خواهر جوان است که برای زندگی به خانه عمه خود میروند. آن ها پس از مدتی متوجه میشوند که تمام آیینه های خانه پوشانده شده است و زمانی که به صورت ناآگاهانه یکی از این آینه ها که در زیرزمین قرار دارد را باز میکنند، شیطانی خبیث آزاد شده و…

دانلود فیلم Behind You 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی پشت سرت Behind You 2020 به کارگردانی Andrew Mecham, Matthew Whedon ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر ترسناک و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Addy Miller, Elizabeth Birkner, Jan Broberg توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند لگد کردن با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها