صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Cathy Yan
مدت زمان: 109 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم پرندگان شکاری با دوبله فارسی Birds of Prey 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم پرندگان شکاری با دوبله فارسی Birds of Prey 2020 با لینک مستقیم با 3 کیفیت مختلف و حجم کم. این فیلم ادامه ی فیلم جوخه انتحار می باشد و هشتمین قسمت فیلم های سینمایی دی سی می باشد. همه چیز از ان جایی شروع می شود که هارلی کویین از جوکر جدا می شود و پس از جدایی به گروه ابر قهرمانان قناری سیاه، هانترس و رنی مونتویا می پیوندد؛ گروهی که همانند جوخه انتحار هر کدام از اعضای این گروه ویژگی های خاص خود را دارند و ماموریت دارند که با پلیدی ها بجنگند. پس از پیوستن هارلی کویین به ان ها این گروه تصمیم می گیرند که یک جوان را که در دست ارباب شرورش به اسم ماسک سیاه گرفتار و اسیر شده است را نجات دهند و او را از دست او ازاد نمایند.

دانلود فیلم پرندگان شکاری با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فلیم هارلی کویین پرندگان شکاری دقیقا در ادامه قسمت قبلی ان یعنی جوخه ی انتحار می باشد و داستان یکی از ابر قهرمان های محبوب این گروه یعنی هارلی کویین را پس از جدایی از جوکر روایت می کند که با پیوستن به سه قهرمان دیگر گروه جدیدی را تشکیل می دهند که ماموریت های مختلفی برای مبازه با خلافکاران دارند. این فیلم جذاب توانسته با ترکیب داستانی فوق العاده به قلم نویسندگان مشهور Christina Hodson و Paul Dini در کنار کارگردانی و بازیگردانی کارگردان سر شناس هالیوودی Cathy Yan همچنین بازی بی نقص هنرمند محبوب استرالیایی Margot Robbie در نقش اصلی و بازیگرانی چون Rosie Perez و Mary Elizabeth Winstead در مقابل او؛ فیلمی ماندگار و پر طرفدار را خلق کند.

دانلود فیلم Birds of Prey 2020 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

این فیلم که محصول سال 2020 ایلات متحده امریکا است توانسته با ترکیب ژانر اکشن و ماجراجویانه با کمی چاشنی جنایی یک اثر جذاب را خلق کند که داستان عالی با صحنه های اکشن جذابش بیننده را مجذوب و میخکوب خود می کند. این فیلم جذاب هالیوودی توانسته از مجله و سایت فیلم شناسی مشهور IMDb امتیاز خوب 6.1 از 10 را از ان خود کند. بار دیگر با عرضه این فیلم در ادامه فیلم جوخه انتحار تمامی حواس منتقدان و طرفداران فیلم و سریال به سمت این فیلم اکشن، ماجراجویانه و جنایی پرت شده است. پس اگر از دیدن جوخه انتحار لذت بردید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این فیلم را در ادامه مطلب از دست ندهید. اگر به فیلم ها اکشن علاقه دارید دانلود فیلم حقوقدان با زیرنویس چسبیده و دانلود فیلم شب نشینی با دوبله فارسی را از دست ندهید.

ژانرها