صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.5

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Ilya Naishuller
بازیگران: Aleksey Serebryakov ، Bob Odenkirk ، Connie Nielsen ،
مدت زمان: 92 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم هیچکس Nobody 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم هیچکس Nobody 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد فردی به نام هاچ منسل است که تصمیم میگیرد به زنی ناشناس که توسط گروهی از مردان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است کمک کند..

دانلود فیلم هیچکس با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم هیچکس Nobody 2021 در مورد فردی به نام هاچ منسل است که تصمیم میگیرد به زنی ناشناس که توسط گروهی از مردان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است کمک کند. اما طولی نمیکشد که هاچ و خانواده‌اش هدف سردسته کینه توز خلافکاران مواد مخدر قرار گرفته و…

دانلود فیلم Nobody 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی هیچکس Nobody 2021 به کارگردانی Ilya Naishuller ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن،جنایی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Bob Odenkirk, Aleksey Serebryakov, Connie Nielsen توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم هر نفسی که میکشی با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها