صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.3

imdb

ژانر: اکشن ، درام ، هندی ،
زبان: هندی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Faruk Kabir
بازیگران: Annu Kapoor ، Shivaleeka Oberoi ، Vidyut Jammwal ،
مدت زمان: 133 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم هندی خداحافظ دوبله فارسی فیلم khuda haafiz 2020

دانلود فیلم هندی خداحافظ دوبله فارسی فیلم khuda haafiz 2020 یک فیلم هندی بسیار جذاب جدید میباشد که با بازی ویدویت جموال ، بسیار جذاب و دلنشین میباشد . داستان فیلم راجع به یک زوج جوان که اخیرا با یکدیگر ازدواج کرده اند میباشد . این زوج عاشق و جوان که نرگس و سمیر نام دارند ، تصمیم میگیرند که به علت شرایط بد اقتصادی کشور ، به کشور نعمان سفر کنند تا شاید آنجا بتوانند زندگی بهتری داشته باشند . اما پس از اینکه به آنجا میرسند ، نرگس به طرز عجیبی ناپدید میشود .در ادامه دانلود فیلم هندی خداحافظ با لینک مستقیم خواهیم دید که …

درباره دانلود فیلم هندی خداحافظ دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی خداحافظ با زیرنویس فارسی که در سال 2020 توسط فاروک کبیر ، از کارگزدانان مشهور سینمای بالیوود ، در ژانر اکشن و هیجان انگیز تهیه و ساخته شده است ، تواتسته دل بسیاری از دوست داران فیلم های هندی را به خود جذب نماید .

از جمله نکات مثبت دانلود فیلم هندی خداحافظ با لینک مستقیم میتوان به داستان غیر تکراری و جلوه های ویژه خوب در دانلود فیلم هندی خداحافظ با زیرنویس فارسی نیز اشاره نمود . همچنین نظر بسیاری از منتقدین فیلم های سینمای بالیوود درباره دانلود فیلم هندی khuda haafiz 2020 دوبله فارسی نیز مثبت میباشد و بسیاری از دوست داران این سبک فیلم ها ، به دانلود فیلم هندی khuda haafiz 2020 با لینک مستقیم ، ابراز علاقه نموده اند .

پیشنهاد دانلود فیلم khuda haafiz 2020 با زیرنویس فارسی

اگر اهل فیلم های هندی سینمای بالیوود هستین و یا از طرفداران پر و پا قرص فیلم های اکشن و هیجان انگیز میباشید و میخواهید با مشاهده ی یک فیلم خوب در این سبک ها ، روز خوب و خوشی را برای خود و اطرافیانتان به ارمغان بیاورید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما ، دانلود فیلم khuda haafiz 2020 دوبله فارسی میباشد . از دیگر پیشنهادات مشابه دانلود فیلم khuda haafiz 2020 با لینک مستقیم به شما ، میتوان به فیلم مالفیسنت و فیلم بلادشات میز اشاره نمود . امیدواریم با مشاهده دانلود فیلم khuda haafiz 2020 با زیرنویس فارسی ، لحظات خوب و خوشی را سپری نمایید .

ژانرها