صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
9.1

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Thomas kail
بازیگران: Lin-Manuel Miranda ، Phillipa soo ،
مدت زمان: 160 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم همیلتون با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی Hamilton 2020

دانلود فیلم همیلتون با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی Hamilton 2020 که داستان زندگی الکساندر همیلتون از اولین بنیان گذاران آمریکا و وزیر خزانه داری ان را یازگو میکند . این فیلم موزیکال به طور زنده از تئاتر ریچارد راجرز فیلم برداری شده است که در نوع خودش سبکی تازه و خاص را به مخاطبین ارایه میدهد . این فیلم که در واقع توسط کمپانی بزرگ دیزنی که همه با نام آن آشنا هستیم سرمایه گذاری و تهیه شده است ، به خاطر جلوه های ویژه و اجرا ی بینظیرش بسیار مورد توجه عموم و مخاطبان این دست فیلم ها قرار کرفته است .

درباره دانلود فیلم همیلتون با لینک مستقیم

دانلود فیلم hamilton که در سال 2020 توسط توماس کیل ، از کارگردان های نامدار سینما ، در ژانر های بیوگرافی  موزیکال و درام تهیه و کارگردانی و بخش نویسنگی آن نیز توسط مانویل میراندا که اتفاقا بازی نقش الکساندر همیلتون نیز به او اختصاص داده شده ، ساخته شده است . این فیلم جذاب توانست نمره بسیار بالایی در IMDB کسب کند و با نمره 9.1 جزو برترین فیلم های تاریخ سینمای جهان شود و علت اصلی آن علاوه بر فیلمنامه خوبش ، نوآوری در بخش فیلم هایی که تا کنون در این سبک وجود داشته اند میتوان دانست . همچنین بخش جذاب دیگر دانلود فیلم همیلتون قطعا موسیقی متن قوی و دلنشین آن است . بسیاری از منتقدان منتظر درخشش این فیلم در جشنواره های مختلف فیلم و دریافت جوایز متععد آن هستند .

دانلود فیلم hamilton 2020 با زیرنویس فارسی

اگر از علاقه مندان به دسته فیلم هایی در سبک های موزیکال یا بیوگرافی با درام هستید و به دنبال تماشای یک فیلم تازه و البته قوی در این سبک ها هستید که با دیدنش لحظات بسیار خوبی را تجربه کنید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم همیلتون میباشد . از دیگر پیشنهادات ما نیز میتوان به دانلود فیلم لالالند اشاره کرد

ژانرها