صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.6

imdb

ژانر: ترسناک ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Gabriele Fabbro
بازیگران: Gabriele Fabbro ، Jordan Knapp ، Yesser Laham ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم هشت با دوبله فارسی فیلم Eight 8 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم هشت با دوبله فارسی فیلم Eight 8 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. مردی سال‌خورده که سرنوشتش با تسخیر ارواح انسان‌ها گره خورده است، پس از آنکه روح دخترش را با نیروهای شیطانی مبادله می‌کند، در صدد جبران گناه خود برمی‌آید….

دانلود فیلم هشت با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مردی سال‌خورده که سرنوشتش با تسخیر ارواح انسان‌ها گره خورده است، پس از آنکه روح دخترش را با نیروهای شیطانی مبادله می‌کند، در صدد جبران گناه خود برمی‌آید و…فیلم هشت در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره گلدن تریلر اواردز ۲۰۱۹ اشاره کرد.

دانلود فیلم Eight 8 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی هشت Eight 8 2019 به کارگردانی Gabriele Fabbro ؛ محصول سال 2019 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر ترسناک در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Gabriele Fabbro, Yesser Laham, Jordan Knapp توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم خاموشی, با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها