صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

ژانر: اکشن ، ترسناک ، درام ،
زبان: کره ای
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: کره ،
کارگردان: Il Cho
بازیگران: Ah-In Yoo ، Hyun-Wook Lee ، Shin-Hye Park ،
مدت زمان: 98 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم هشتگ زنده با لینک مستقیم #Alive 2020 زیرنویس چسبیده فارسی

دانلود فیلم هشتگ زنده با لینک مستقیم #Alive 2020 زیرنویس چسبیده. یک ویروس ناشناخته به طور ناگهانی در سراسر شهر سئول پخش می شود و تقریبا تمام شهر را مبتلا می کند و افراد مبتلا به این ویروس به زامبی هایی تبدیل می شوند که به افراد عادی حمله می کنند. در این بین برخی از افراد جان سالم به در برده اند و برای بقا در حال مبارزه هستند. جوون وو که به سختی از دست زامبی ها فرار کرده است به طور اتفاقی با یو بین اشنا می شود که در ساختمان مقابل او پناه گرفته است. این دو با در مرحله اول تصمیم می گیرند به هر نحوی که شده به هم برسند و سپس محیطی امن را در ساختمان برای افرادی که زنده مانده اند ایجاد می کنند. در این بین به دنبال راه حلی مانند درمان برای این شرایط نیز هستند.

دانلود فیلم هشتگ زنده با زیرنویس چسبیده فارسی

در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم یکی از فیلم هایی که در سال 2020 و در اسیای شرقی یعنی کشور کره ساخته شده است را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. دانلود فیلم سینمایی #Alive که به تازگی بسیار سر و صدا ایجاد کرده است و به یکی از فیلم های ترند و محبوب تبدیل شده است در ژانر فیلم های درام، ترسناک و اکشن است که توانسته است امتیاز ۶.۱ از ۱۰ را از مجله محبوب IMDb دریافت کند. این فیلم به کارگردانی یکی از کارگردانان محبوب و پر سر و صدا کره ای به اسم Il Cho ساخته شده است و بر روی پرده های سینما رفته است و در بسیاری از کشور ها نیز به نمایش در امده است اما فیلم هشتگ زنده در خود کشور کره با محبوبیت زیادی رو به رو شده است.

دانلود فیلم سینمایی #Alive با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم یعنی فیلم سینمایی هشتگ زنده از دسته فیلم هایی با ژانر ترسناک و در موضوعاتی مانند اخر دنیا و زامبی ساخته شده است. اگر به فیلم هایی در این ژانر علاقه مند هستید دانلود فیلم I Am Legend و همچنین دانلود فیلم جنگ جهانی زد به شما کاربران عزیز به شدت توصیه می شود. در دانلود فیلم #Alive بازیگرانی مانند Ah-In Yoo, Shin-Hye Park, Hyun-Wook Lee ایفای نقش کرده اند. متاسفانه هنوز دانلود فیلم هشتگ زنده دوبله فارسی اماده نشده است اما شما می توانید از ایزی ببین، از دانلود این فیلم با زیرنویس فارسی استفاده کنید و در اولین فرصت ممکن دوبله این فیلم نیز در سایت قرار داده خواهد شد.

ژانرها