صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.9

imdb

ژانر: اکشن ، تاریخی ، جنگی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: چین ،
کارگردان: Hu Guan
بازیگران: Hao Ou ، Zhang Junyi ، Zhi-zhong Huang ،
مدت زمان: 149 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم هشتصد با دوبله فارسی فیلم The Eight Hundred 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم هشتصد با دوبله فارسی فیلم The Eight Hundred 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در اواخر دهه ی سی ام میلادی، گروهی از سربازان چینی درست در زمانی که نیروهای ژاپنی چین را تحت فشار قرار می دهند، به دفاع چهار روزه از مجموعه انبار شانگهای می پردازند…

دانلود فیلم هشتصد با دوبله فارسی با لینک مستقیم

در اواخر دهه ی سی ام میلادی، گروهی از سربازان چینی درست در زمانی که نیروهای ژاپنی چین را تحت فشار قرار می دهند، به دفاع چهار روزه از مجموعه انبار شانگهای می پردازند و برنده سیزده جایزه و کاندیدای دریافت بیست جایزه معتبر دیگر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است.

دانلود فیلم The Eight Hundred 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی هشتصد The Eight Hundred 2020 به کارگردانی Hu Guan ؛ محصول سال 2020 کشور چین می باشد، که با داشتن ژانر درام، اکشن، تاریخی و جنگی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Zhi-zhong Huang, Zhang Junyi, Hao Ou توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها