صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

ژانر: رمانتیک ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Max McGuire
بازیگران: Alison Brooks ، Evan Williams ، Natalie Hall ،
مدت زمان: 87 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم نیمه شب در مگنولیا Midnight at the Magnolia 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم نیمه شب در مگنولیا Midnight at the Magnolia 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان دو دوست صمیمی به نام مگی و جیک است که برای انجام فعالیت های خود تظاهر به عاشق شدن می کنند..

دانلود فیلم نیمه شب در مگنولیا با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم نیمه شب در مگنولیا Midnight at the Magnolia 2020 در مورد دو دوست قدیمی به نام های مگی و جیک است که از دوران کودکی با یکدیگر دوست بوده اند و اکنون نیز به عنوان مجری در یک برنامه رادیویی فعالیت میکنند. آن ها تصمیم میگیرند برای تداوم پخش برنامه رادیویی خود، تظاهر کنند که عاشق یکدیگرند و قرار است به زودی با هم ازدواج کنند اما…

دانلود فیلم Midnight at the Magnolia 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی نیمه شب در مگنولیا Midnight at the Magnolia 2020 به کارگردانی Max McGuire ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا،  می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و عاشقانه در کنار داستانی معمایی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Natalie Hall, Evan Williams, Alison Brooks Archambault Chapa توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم صدای جزیره بلوک با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها