صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.1

imdb

ژانر: جنگی ، درام ،
سال انتشار: 1966
ساخت کشور: ایتالیا ،
کارگردان: Gillo Pontecorvo
بازیگران: Brahim Hadjadj ، Jean Martin ، Yacef Saadi ،
مدت زمان: 121 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم نبرد الجزایر The Battle of Algiers 1966 دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم نبرد الجزایر The Battle of Algiers 1966 دوبله فارسی و لینک مستقیم. فیلم سینمایی جنگ الجزیره به حوادث این جنگ در سال های ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۴ پرداخته است. این جنگ در میان کشور های الجزیره و همچنین فرانسه رخ داد و علت ان ازادی طلبی مردم این کشور از فرانسه بود. در ان زمان که داستان دانلود فیلم نبرد الجزیره رخ داده است، این کشور یکی از مستعمرات فرانسه بوده است اما قوانینی که در ان اجرا می شد بسیار سختگیرانه بود به همین علت مردم این کشور دست به این شورش و جنگ ۸ ساله زدند. در فیلم نبرد الجزایر، سرهنگ ماتیو به همراه سربازان چترباز تحت رهبری او به ساختمانی که در ان علی، رهبر ازادیخواهان الجزیره در ان مخفی شده است در حال نزدیک شدند هستند و در این زمان علی خاطراتی جنگی چند سال اخیر را به یاد می اورد.

درباره دانلود فیلم نبرد الجزایر با لینک مستقیم و دوبله فارسی

همانطور که در بالا اشاره شد فیلم سینمایی The Battle of Algiers ساخته شده در سال 1966 یعنی دو سال بعد از اتمام جنگی که میان این کشور و فرانسه اتفاق افتاد ساخته شده است. کارگردانی این فیلم را Gillo Pontecorvo در ان سال انجام داده است که یکی از طرفداران سر سخت ازادی و استقلال در این کشور بوده است. شما می توانید از انتهای این پست از سایت ایزی ببین دانلود فیلم جنگ الجزیره دوبله فارسی و زبان اصلی و با کیفیت های عالی و معمولی به صورت لینک مستقیم انجام دهید و اگر مایل بودید می توانید از پخش انلاین این فیلم نیز لذت ببرید. فیلم خارجی The Battle of Algiers در ژانر فیلم های جنگی و درام ساخته شده است.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم The Battle of Algiers جنگ الجزیره

این فیلم را می توان یک مستند از یک جنگ شهری و چریکی دانست که در سال ۲۰۰۲ نیز در پنتاگون به نمایش در امد و اتفاقاتی که در این فیلم در میانه جنگ رخ داد را کاملا مشابه با مشکلات اصلی امریکا در جنگ با عراق و افغانستان دانستند. نمایش فیلم نبرد الجزایر تا سال ها در کشور هایی مانند فرانسه و ایتالیا ممنوع بود و این فیلم را به عنوان یک فیلم جنگ طلب می دانستند. این فیلم به عنوان الگویی در شورش های دهه ۶۰ میلادی در میان کشور های ازادی طلب می دانند. پیشنهاد سایت ایزی ببین به شما کاربران عزیز دانلود فیلم جوکر با لینک مستقیم می باشد.

ژانرها