صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.3

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1395
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: فریدون حسن پور
مدت زمان: 75 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم ناردون با لینک مستقیم و تماشای انلاین nardoon

دانلود فیلم ناردون با لینک مستقیم و تماشای انلاین nardoon از سایت ایزی ببین در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است . این فیلم که در سال 1394 و به کارگردانی فریدون حسن پور و در ژانر کمدی تهیه و تولید شد و در نهایت در سال 1395 بر روی پرده سینما های کشور رفت ، توانست بالغ بر 4 میلیارد تومان به فروش برساند و نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جذب کند . البته در کنار داستان و کارگردانی خوب ، از بازی فوق العاده بازیگرانی چون سیروس گرجستانی عزیز نیز نمیتوان اجتناب کرد .

خلاصه دانلود فیلم ناردون با بازی سیروس گرجستانی

در خلاصه داستان تماشای انلاین فیلم ناردو امده است که یک خانواده که در حال گأران زندگی هستند و از نظر مالی در مضیقه به سر میبرند ، باید هم یک مراسم عروسی داشته باشند و هم یک مراسم ختم . تقبل هزینه 2 مراسم برای آنها بسیار هزینه بر و خارج از توان آن هاست پس باید چاره ای بیندیشند . آنها در نهایت یک تصمیم عجیبی اتخاذ میکنند . تصمیم میگیرند که برای این که خرج های آنها در مراسم ختم و عروسی کم شود ، هر دو این مراسم را یکجا و در یک مراسم با هم بگیرند . تصمیمی که باعث ایجاد اتفاقات جالب و خنده داری خواهد شد . در ادامه دانلود فیلم nardoon خواهیم دید که …

بازیگران تماشای انلاین فیلم ناردون nardoon با کیفیت خوب

از جمله بازیگران خوب و پر آوازه این فیلم میتوان به مرحوم سیروس گرجستانی ، امین حیایی ، لیلا اوتادی ، مهران رجبی ، مهران غفوریان و امیر نوری اشاره کرد که همگی دارای سابقه ای درخشان در سینمای کمدی کشور میباشند . اگر به دنبال دانلود یک فیلم ایرانی کمدی جذاب و دیدنی هستید که با دیدن آن لحظات خوبی را سپری کنید ، پیشنهاد تیم ایزی ببین به شما قطعا فیلم ناردون میباشد . در کنار آن میتوانید فیلم هایی مانند فیلم ایکس لارج را نیز مشاهده کنید .

 

 

ژانرها