صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.6

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Lee Isaac Chung
بازیگران: Alan S. Kim ، Steven Yeun ، Yeri Han ،
مدت زمان: 112 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم میناری با زیرنویس فارسی فیلم Minari 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم میناری Minari 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  این فیلم قصه زندگین یک خانواده کره‌ای آمریکایی است که به آرکانزاس نقل مکان می‌کنند تا یک کار کشاورزی را در دهه ۱۹۸۰ شروع کنند…

دانلود فیلم میناری با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم قصه زندگین یک خانواده کره‌ای آمریکایی است که به آرکانزاس نقل مکان می‌کنند تا یک کار کشاورزی را در دهه ۱۹۸۰ شروع کنند این فیلم در جشنواره ساندنس اکران و برنده جایزه بهترین فیلم درام آمریکایی شد. این فیلم پنجمین فیلم چانگ است و با الهام از کودکی فیلمساز ساخته شده‌است. به طور کلی این فیلم تا کنون کاندیدای یک جایزه گلدن گلوب، برنده 66 جایزه و کاندیدای دریافت 156 جایزه دیگر شده است.

دانلود فیلم Minari 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی میناری Minari 2020 به کارگردانی Lee Isaac Chung ؛ محصول سال 2020 کشور آمریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Steven Yeun, Yeri Han, Alan S. Kim توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود کجا میری آیدا؟ با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها