صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
2.6

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Daniel Lusko
بازیگران: Case Matthews ، Quinn Baker ، Shayne Hartigan ،
مدت زمان: 88 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم میمون در مقابل هیولا Ape vs Monster 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم میمون در مقابل هیولا Ape vs Monster 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد میمونی میباشد که پس از یک آزمایش فضایی به زمین بازگشته است….

دانلود فیلم میمون در مقابل هیولا با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم میمون در مقابل هیولا Ape vs Monster 2021 در مورد میمونی میباشد که پس از یک آزمایش فضایی به زمین بازگشته است. اما این میمون که همراه با خود ماده‌ای عجیب آورده است پس از تماس با این ماده به همراه یک هیولای هیلا، به شکل ترسناکی رشد میکنند. اکنون این دو موجود غول پیکر در مقابل یکدیگر قرار گرفته و نزاعی بزرگ میان آن‌ها آغاز میشود تا اینکه…

دانلود فیلم Ape vs Monster 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی میمون در مقابل هیولا Ape vs Monster 2021 به کارگردانی Daniel Lusko ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن،تخیلی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Quinn Baker, Shayne Hartigan, Case Matthews توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 2.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم پالمر با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها