صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

ژانر: درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Ron Howard
بازیگران: Amy Adams ، Gabriel Basso ، Glenn Close ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم میراث پشت کوه نشینان با دوبله فارسی فیلم Hillbilly Elegy 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم میراث پشت کوه نشینان با دوبله فارسی فیلم Hillbilly Elegy 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.یک دانشجوی حقوق اهل جنوب اوهایو است و وقتی در آستانه‌ی به دست آوردن شغل رؤیایی‌اش قرار می‌گیرد ، یک بحران خانوادگی او را تهدید می کند..

دانلود فیلم میراث پشت کوه نشینان با دوبله فارسی با لینک مستقیم

یک دانشجوی حقوق اهل جنوب اوهایو است و وقتی در آستانه‌ی به دست آوردن شغل رؤیایی‌اش قرار می‌گیرد ، یک بحران خانوادگی او را وادار می‌کند به خانه‌ای بازگردد که همیشه سعی می‌کرد فراموشش کند. جی.دی باید به مشکلات خانوادگی‌اش از جمله رابطه‌ی سرد با مادرش را اصلاح کند و…

دانلود فیلم Hillbilly Elegy 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی میراث پشت کوه نشینان Hillbilly Elegy 2020 به کارگردانی Ron Howard ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Amy Adams, Glenn Close, Gabriel Basso توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم ربکا با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها