صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.6

imdb

ژانر: اجتماعی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: هومن سیدی
مدت زمان: 103 دقیقه
رده سنی: 9 به بالا
دانلود فیلم مغز های کوچک زنگ زده با لینک مستقیم

دانلود فیلم مغز های کوچک زنگ زده با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت معتبر ایزی ببین در اختیار شما قرار داده شده است . این فیلم که در سال 1397 بر روی پرده سینما ها رفت ، توانست نظر بسیاری از بینندگان و منتقدین داخل و خارج کشور را به خود جلب کند . فیلم مغز های کوچک زنگ زده که به کارگردانی هومن سیدی در سبک اجتماعی ساخته شد توانست جوایز سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نظر تماشاگران ، بهترین فیلم از نگاه هنر و تجربه ، بهترین فیلمنامه و  بهترین صداگذاری را در جشنواره فجر به خود اختصاص دهد و چیزی نزدیک به سیزده میلیارد تومان در گیشه سینما های کشور به فروش برساند .

خلاصه دانلود فیلم مغز های کوچک زنگ زده با کیفیت عالی

در نزدیکی زندان قزل حصار ، منطقه ای فقیر نشین وجود دارد که در انجا اکثر افراد مستمند و یا معتاد در کنار هم در خال زندگی کردن هستند . از جمله شاهین ، شکور ، مونا و ضمد و امیر که از نقش های اصلی فیلم مغز های کوچک زنگ زده به حسال می آیند . شاهین و شکور و شهره با خانواده ی خود در این منطقه در حال زندگی کردن هستند . اما این خانواده بعلت وجود مسایلی خانمان سوز از جمله خشونت های موجود در جامعه و همچنین اعتیاد به مواد مخدر تحت تاثیر قرار کرفته اند و در حال پاشیده شدن هستند .

بازیگران دانلود مغز های کوچک زنگ زده

از جمله بازیگران معروف فیلم مغز های کوچک زنگ زده میتوان به نوید محمدزاده ، فرهاد اصلانی ، نازنین بیاتی و هامون سیدی اشاره کرد .اگر به دنبال تماشای یک فیلم ایرانی خوب در سبک اجتماعی هستید که بتوانید با دیدن آن در کنار خانواده و دوستان و آشنایان لحظات دراماتیکی را برای خود رقم بزنید ، قطعت یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما تماشای فیلم مغز های کوچک زنگ زده میباشد .

 

ژانرها