صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.7

imdb

ژانر: جنایی ، درام ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Tate Taylor
بازیگران: Allison Janney ، Mila Kunis ، Regina Hall ،
مدت زمان: 96 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم مشروح اخبار در یوبا کانتی Breaking News in Yuba County 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم مشروح اخبار در یوبا کانتی Breaking News in Yuba County 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد زنی به نام سو باتنز است که متوجه خیانت همسر خود میشود. اکنون همسر سو به دلیل شوک ناشی از آشکار شدن این موضوع سکته کرده و میمیرد….

دانلود فیلم مشروح اخبار در یوبا کانتی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم در مورد زنی به نام سو باتنز است که متوجه خیانت همسر خود میشود. اکنون همسر سو به دلیل شوک ناشی از آشکار شدن این موضوع سکته کرده و میمیرد. سو برای پنهان کردن مرگ همسرش، او را مخفیانه دفن میکند و به پلیس و مردم اعلام میکند که وی ناپدید شده است. پس از آن سو از شهرت ناگهانی خود در شهر کوچک یوبا سوء استفاده کرده و سعی میکند واقعیت ناپدید شدن همسرش را از همگان مخفی نگه دارد اما…

دانلود فیلم Breaking News in Yuba County 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی مشروح اخبار در یوبا کانتی Breaking News in Yuba County 2021 به کارگردانی Tate Taylor ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا و انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر جنایی و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Allison Janney, Mila Kunis, Regina Hall توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن اسکوبی دو شمشیر و اسکوب با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها