صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

زبان: اسپانیایی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: اسپانیا ،
کارگردان: Àlex Pastor David Pastor
بازیگران: Bruna Cusí ، Javier Gutiérrez ، Mario Casas ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم مستاجر با زیرنویس فارسی فیلم The Occupant 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم مستاجر با زیرنویس فارسی فیلم The Occupant 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درمورد فردی به نام خاویر مونوز است که یک مدیر اجرایی موفق میباشد اما اکنون دیگر شغلی ندارد….

دانلود فیلم مستاجر با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم درمورد فردی به نام خاویر مونوز است که یک مدیر اجرایی موفق میباشد اما اکنون دیگر شغلی ندارد. حال خاویر تصمیمی سرنوشت ساز برای فروش خانه ای که دیگر توان مالی آن را ندارد گرفته است اما این موضوع باعث میشود تا…

دانلود فیلم The Occupant 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی مستاجر The Occupant 2020 به کارگردانی David Pastor, Àlex Pastor ؛ محصول سال 2020 کشور اسپانیا می باشد، که با داشتن ژانر درام و هیجانی و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Javier Gutiérrez, Mario Casas, Bruna Cusí توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم مارلین با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها